A onda je prošlog mjeseca Manchester United zauzeo njihovu poziciju. Po Deloittovom izvještaju na drugo mjesto zasjela je Barcelona dok je Real je pao na treće mjesto.
Kako se čini to je upalilo alarm u klubu. Međutim, prema svemu sudeći predsjednik Florentino Perez brzo je pronašao način kako osigurati novčanu premoć kluba.
Španjolski El Confidencial u utorak je objavio da je Real Madrid na deset godina prodao svoja marketinška prava na internetu američkoj kompaniji Providence Equity Partners i to za ogromnih za 500 milijuna eura.
Real Madrid ima uvjerljivo najpopularniju web stranicu među nogometnim klubovima,a tu su Amerikanci vidjeli ogroman potenncijal. Njihov promet na webu četiri je puta veći nego Barcelonin.
Ovaj Perezov potez, ako se pokaže istinitim, stigao je i u sjeni predsjedničkih izbora krajem sezone. Španjolac stoga očajnički traži način kako da financijski ojača klub, a prava koja je navodno prodao amerikancima do sada su bila neiskorištena.
U trenutku kada ovaj dogovor postane služben Real Madrid će se zasigurno povezivati s apsolutno svakom nogometnom zvijezdom na planeti, pogotovo kad im na ljeto istekne zabrana dovođenja novih igrača.