Dijelom se to sigurno može pripisati tehničkim poteškoćama zbog kojih dio svečanosti iz HNK televizijski gledatelji nisu mogli vidjeti. No, brojke su poražavajuće za Dinamo.
Proslavu stotog rođendana na HTV 2 gledalo je 4,46 posto ljudi (185.807 Hrvata). Od svih emisija koje su se preklapale s proslavom manje je gledan bio samo dokumentarni film na HTV 1 'Golf za početnike', ali i to je bilo tijesno - gledalo ga je 3,96 posto (164.889 gledatelja). No, kad je na Prvom počela "Misija: zajedno", dostigla je gledanost od 5,68 % (236.467 ljudi).
Nova TV bila je najgledanija u tom udarnom terminu: 'Najbolje godine' od 19.50 do 20.35 gledalo je 14,98 % (623.309 ljudi), a potom sraz Schalke - Manchester Utd. 14,58 % (606.586 gledatelja).
Na RTL-u 'Ezel' je od 20 do 21 sat gledalo 7,88 % (327.766 ljudi), a potom Big brother 10,67 % (444.056 ljudi).
specijal-201102150360004-Dinamo
Vezani članci:
arti-201104260828006 arti-201104260767006 arti-201104270233006