IZ PLAVOG PERA /

Nastavljamo gdje smo stali. Skoro smo u nesvjest pali čekajući godišnje za Dinamo, ali tim je slađe

Image

Lopta u Maksimiru nije se ni zakotrljala, a Dinamo je već rasprodao više od četiri tisuće ulaznica za svaku utakmicu u sezoni, čime se proljetna euforija nastavila i na ljeto

Silvijo Maksan

Silvijo Maksan

Najviše voli raditi intervjue sa sportašima, odličan novinar i 'pravi terenac'

16.7.2024.
8:39
VOYO logo

Ako se po jutru dan poznaje, onda će hrvatski prvak Dinamo imati jaku podršku i u novoj HNL sezoni koja počinje 2. kolovoza domaćim ogledom protiv Istre 1961.

Lopta u Maksimiru nije se ni zakotrljala, a Dinamo je već rasprodao više od četiri tisuće ulaznica za svaku utakmicu u sezoni, čime se proljetna euforija nastavila i na ljeto. Rok za prodaju godišnjih bio je 20. srpnja, a Plavi su pet dana prije rasprodali sve raspoložive ulaznice. Zagreb živi Dinamo. Mnogo ljudi želi na utakmice Dinama i padaju novi rekordi. Navijači pohode Maksimir onda i kad nema utakmica, kad je paklena vrućina, po kiši i snjegu, bez obzira na vremenske uvjete i okolnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
IZ PLAVOG PERA /

Moćno, granitno, kao Sljeme veliko; Dinamovština puta pet; Sve je izglednije sportsko društvo Dinamo

Image
IZ PLAVOG PERA /

Moćno, granitno, kao Sljeme veliko; Dinamovština puta pet; Sve je izglednije sportsko društvo Dinamo

"Hvala vam na velikom interesu, strpljenju i snažnoj podršci koju pokazujete klubu već na samom početku sezone. Vidimo se na Maksimiru. Nastavljamo tamo gdje smo stali prošle sezone", poručili su iz Maksimirske 128.

Sezonu prije Dinamo je u prosjeku gledalo 6 tisuća ljudi, Bad Blue Boysi su bili zamašnjak podrške klubu koja je bila i veća od obične podrške, u sezoni koja je počela najvećom krizom u grupi zbog događaja u Ateni prošlog ljeta. Na tragu te velike podrške nastavljeno je i u novoj sezoni, a klub je cijenu godišnjih ulaznica povećao sa 120 na 170 eura za punoljetne članove Dinama, za tribinu sjever. Dobra je šema bila i ta što je klub uveo posebne pakete ulaznica pod nazivom "Obiteljske ulaznice“, koje su se prodavale s posebnim popustom za roditelje i djecu do 18 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Obiteljska ulaznica prodavala se s posebnim popustom u slučaju da su ulaznice kupila tri člana jedne obitelji ili više njih, uz uvjet da je barem jedan član kluba koji kupuje ulaznicu punoljetan, a barem jedan maloljetan. I red je jučer u slobodnoj prodaji za godišnje ulaznice bio velik. Dva i pol sata, neki i više, čekali su na paklenom suncu. Kako li je tek onima koji se nisu dokopali svojih godišnjih ulaznica za Dinamo, a stajali su u redu po toj uistinu nesnosnoj, paklenoj vrućini. Bilo je valjda 40 na suncu. Nije to baš zdravo, ali navijati za Dinamo je, u konačnici, mazohizam. Moraš trpjeti i istrpjeti sve kako bi pobijedio i ponekad nije zdravo navijati za Dinamo, ali isto tako navijati za Dinamo je najveća čast i ponos, poziv, nacionalni identitet i način života. Tim je slađe bilo doći u paklenim uvjetima i okolnostima, stajati satima na takvim temperaturama, do godišnjih...

Dinamo je u promet pustio tek nešto više od četiri tisuće godišnjih ulaznica, a mogli su ih kupiti samo članovi kluba kojih u ovom trenutku ima više od 33 tisuće. Dakle, više od 29 tisuća članova na kraju nije uspjelo dohvatiti vrijednu karticu zbog čega mnogi od njih negoduju, ali od sljedeće sezone, prema najavama, bit će bolje posložena prodaja godišnjih ulaznica za Dinamo, odnosno sustav oko godišnjih.

Zainteresiranost i potražnja za godišnjima nalaže da bi Dinamo prodao dvostruko ili trostruko više godišnjih ulaznica da stadion u Maksimiru nije takav kakav je. Situacija je, stoga, jasna, stadion Maksimir ograničenog je kapaciteta. Plavi se spremaju na prelazak u Kranjčevićevu, svi se nadaju kako će renovacija Maksimira krenuti i prije kraja 2026., a upravo je zato važno imati godišnju ulaznicu za Dinamo, jer će navala na Kranjčevićevu, kad se preseli Dinamo, biti ogromna...

Zagrebački plavi, ti dečki pravi, ove će sezone odigrati dvije utakmice kvalifikacija Lige prvaka i minimalno osam utakmica Lige prvaka ili Europske lige, što znači da su svi vlasnici godišnjih riješili si ulazak na 10 europskih utakmica, 18 prvenstvenih, a u cijelom kontingentu pronaći će se, vjerojatno, i pokoja utakmica Kupa Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Godišnja ulaznica vrijedi za sve utakmice na stadionu Maksimir u natjecanjima HNL-a, Hrvatskog nogometnog kupa, te za domaće utakmice pod okriljem UEFA-e, odnosno play-off za Ligu prvaka te utakmice u grupnoj fazi Uefinih natjecanja. Dinamo ove sezone europska natjecanja otvara utakmicama play-offa za grupnu fazu UEFA Lige prvaka, što znači kako ima osigurano mjesto najmanje u grupnoj fazi UEFA Europa lige.

Računajući spomenuti play-off, to znači kako će Dinamovi članovi kluba s godišnjim ulaznicama s tribina moći pratiti pet domaćih utakmica u europskim natjecanjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

*Stavovi izneseni u kolumnama i komentarima su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije Net.hr-a.

POGLEDAJTE VIDEO: Dinamo je objavio cijene godišnjih ulaznica za novu sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo