Nakon što je Barcelonin argentinski nogometaš neuspješno organizirao nogometnu reviju u Los Angelesu, koja na kraju nije ni održana, za organizaciju iste u Chicagu angažirao je drugu agenciju.
Posao je ponovno odrađen amaterski, stadion Soldier Field nije bio ispunjen niti do pola kapaciteta, a umjesto slavnih i popularnih nogometaša, momčadi su popunjene bivšim igračima lokalne sveučilišne momčadi.
U očajničkom pokušaju spašavanja događaja, agencija je prodala 80 VIP ulaznica po cijeni od 2.500 dolara. Kupcima je zajamčen pristup igralištu nakon utakmice te druženje s nogometašima, službena lopta s kakvom se igralo i Messijev originalni potpisani dres.
Druženje s nogometašima na kraju se pretvorilo u kratki boravak s anonimusima u sparnoj prostoriji bez prozora i klimatizacije, lopta s kakvom se igralo postala je jeftina plastična lopta za djecu, a Messijev originalni dres majica iz kineskih dućana s loše otisnutim Messijevim autogramom.
Messi, s kojim su očekivali fotografiranje, u tim je trenucima očito već bio na putu za Ibizu s obzirom da je teren napustio u 69. minuti te brže-bolje nestao sa stadiona.
Obožavateljima, koji su shvatili da su žrtve klasične prevare, ostalo je razočaranje i mučnina u želucu. Zasad nema najava grupne sudske tužbe.
No, izvjesno je da Messijevoj popularnosti ovakvi incidenti nikako ne idu u prilog.