Prenosimo ga u cijelosti:
"Tijekom 2017. godine Europska unija nogometnih udruga (eng. Union of European Football Associations – UEFA) objavila je natječaj za prodaju prava prijenosa utakmica Europskog nogometnog prvenstva 2020. godine, kvalifikacija za Europsko nogometno prvenstvo te novoutemeljene Lige država.
Hrvatska radiotelevizija (HRT) sudjelovala je na natječaju s 20 % većim iznosom od iznosa ponuđenoga za prošlo Europsko nogometno prvenstvo, no UEFA je odabrala drugoga ponuđača, koji u vlasništvu ima mrežu kabelskih televizija te mu prodala prava prijenosa za sve države bivše Jugoslavije.
Hrvatska radiotelevizija nije jedini javni medijski servis koji nije izborio pravo prijenosa za Europsko nogometno prvenstvo 2020. godine. Razlog tomu je sve veća komercijalizacija sporta te posljednjih godina sve prisutniji trend da kabelske televizije izdvajaju sve više iznose za televizijska prava, posebno nogometna, s čime se javni medijski servisi i članice Europske radiodifuzijske unije (eng. European Broadcasting Union – EBU) sve teže nose."
Ugovor je potpisan s televizijskom kućom Sport Klub koju se može pratiti samo u sklopu određenih kabelskih i satelitskih operatera, ali uz nadoplatu.
Šturo priopćenje s Prisavlja potvrdilo je strahove prosječnog navijača hrvatske nogometne reprezentacije zabrinutog kako i putem čega pratiti prijenose izabrane vrste. Izostavljeni su pritom odgovori na neke upite vezane uz sam natječaj, ali i niz odgovora koji bi možda rasvijetlili tminu oko još nekih dubioza.
Poput primjerice one što HRT može i bude li napravio išta u kontekstu mogućeg otkupa tih ili nekih od tih utakmica od TV kuće koja je pobijedila u natječaju. Propuštena je prilika i za komentar informacije da HRT više neće prenositi utakmice Europske lige, odnosno da hrvatske klubove koji izbore nastup u tom natjecanju hrvatska publika neće moći vidjeti. Barem ne na njihovu programu.
Ono što nije propušteno učiniti jest požaliti se na poraz u tržišnoj utakmici zbog 'sve veće komercijalizacije sporta'. Poraz HRT-a koji će najviše osjetiti navijači i zaljubljenici u hrvatsku reprezentaciju, oni koji plaćaju pretplatu.