Hajduk objavom trećeg dresa zapalio internet. Posveta je skladatelju po kojemu je nazvan splitski HNK
Hajduk je predstavio treći dres za sezonu 2025./2026., specijalno izdanje kojim će se obilježiti stota godišnjica operete Kraljica lopte. Klasična bijela boja i zlatni detalji trebali bi debitirati u subotu na Maksimiru. Dinamo i Hajduk u subotu od 15.00, u sklopu 16. kola SHNL-a, igraju veliki derbi na Maksimiru.
Hrvatski nogometni klub Hajduk i globalni sportski brend Adidas predstavili su treći dres za sezonu 2025./2026., specijalno izdanje kojim će se obilježiti stota godišnjica operete Kraljica lopte. Možemo samo reći da je dres već sad hit. Jako je lijep, a ima i posebnu, jedinstvenu priču. Opereta Kraljica lopte je djelo skladatelja Iva Tijardovića iz 1926. godine, nastalo povodom 15. rođendana Hajduka, a na inicijativu braće Fabjana i Luke Kaliterne. Zahvaljujući toj opereti, Hajduk je postao jedini nogometni klub na svijetu s vlastitom operetom, koja je i dalje aktualna...
Tekstualni prijenos derbija Dinamo - Hajduk u subotu od 15.00 možete pratiti na portalu Net.hr.
'Željeli smo da dres simbolizira godinu koja je pred nama'
Treći dres ostaje vjeran tradicionalnoj bijeloj boji koja simbolizira identitet Hajduka, ali dolazi u modernom izdanju. Polo ovratnik i reljefne pruge donose klasičnu eleganciju, dok zlatne tri crte, Adidasov logo i klupski grb dodatno naglašavaju predstojeći jubilej. Dizajn je bio usmjeren na spajanje prošlosti s modernim izričajem, stvarajući dres koji povezuje tradiciju s novim sportskim izrazom.
Fotografiran u dvorani Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu, koja nosi Tijardovićevo ime, dres odražava ambijent iz vremena kada je skladatelj stvorio operetu. Klasična bijela boja i zlatni detalji trebali bi debitirati u subotu na Maksimiru. Dinamo i Hajduk u subotu od 15.00, u sklopu 16. kola SHNL-a, igraju veliki derbi na Maksimiru.
"Željeli smo da dres simbolizira godinu koja je pred nama i podsjeti na kreativnu hrabrost vremena u kojem je nastala Kraljica lopte. Tijardović je tada učinio nešto neviđeno – spojio nogomet i scensku umjetnost. Ta ideja pomicanja granica bila je inspiracija za našu suradnju s Adidasom“, izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka. Dres je izrađen od 100% recikliranog poliestera i koristi Adidasovu AEROREADY tehnologiju koja osigurava udobnost i suhoću tijekom utakmica.
'Željeli smo zadržati prepoznatljivu bijelu boju, ali uz dodatak elegantnih detalja'
Petra Franić iz Adidasa istaknula je:
"Nakon domaćeg i gostujućeg dresa, s posebnim zadovoljstvom predstavljamo i treći. U suradnji s Hajdukom uvijek krećemo od priče i naslijeđa kluba, pa je tako i ovaj put. Željeli smo zadržati prepoznatljivu bijelu boju, ali uz dodatak elegantnih detalja koji dresu daju novi vizualni dojam.“
Dres je od danas dostupan za kupnju na Hajdukovom Web Shopu i u svim službenim Fan shopovima. Za novi treći dres u odraslim veličinama morat ćete izdvojiti 99 eura, a s članskom iskaznicom cijena iznosi 87,12 eura. Dječji brojevi za nečlanove koštaju 89 eura, odnosno 78,32 eura za članove. Za donji dio odrasli će morati izdvojiti između 34 i 39 eura, a za dječje brojeve između 30 i 34 eura. Dres možete kupiti - OVDJE.
Suradnja Hajduka i Adidasa potvrđuje status kluba među elitnim europskim timovima koje oprema ovaj prestižni brend, poput Real Madrida, Manchester Uniteda, Bayerna, Juventusa i drugih. Adidas je već desetljećima prisutan u modernom nogometu kroz inovacije, tehnologiju i partnerstva s klubovima koji imaju duboke veze sa svojim zajednicama, baš kao Hajduk.
POGLEDAJTE VIDEO: Priča godine na posebnom turniru: nova malonogometna momčad oduševila sve
403 Forbidden