SVI SU LUDI ZA KOCKICAMA /

Nogomet je najbolja reklama: Hrvatska je na internetu traženija i od Trumpa

Što može nogomet, a ne može politika, kultura i sve drugo zajedno - najbolje se vidi po Svjetskom nogometnom prvenstvu

12.7.2018.
7:00
VOYO logo

Kad Modrić i ekipa pobjeđuju - nema bolje reklame za Hrvatsku. Prolaskom u polufinale - Lijepa naša na svjetskim portalima je eksplodirala.

Hrvatska se spominjala u više od pola milijuna objava u svjetskim medijima, a navijanje predsjednice Kolinde Grabar Kitarović i njezine fotografije pogledalo je više od milijardu ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi put u povijesti prestigli smo do tada nedostižne.

"Dogodila se zanimljiva stvar da je Hrvatska traženija od Donalda Trumpa, na tražilicama. To sve skupa kad se zbroji prelazi preko pola milijuna različitih objava na temu Hravatske, unazad pet godina se toliko nije pisalo o Hrvatskoj", kaže Tomislav Grubišić, direktor Mediatoolkita.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ove marketinška tvrtka prati koliko puta se neki pojam u svijetu spominje na internetu.
Tako je Luka Modrić najveća zvijezda hrvatske reprezentacije, a slijede ga u stopu Rakitić i Mandžukić. 

"O njima trojici se piše kao i svima ostalima skupa, a hrvatske nogometaše, sve skupa na Instagramu prati, oko 33 milijuna ljudi prati naše nogometaše", kaže Grubišić.

A upravo nogometaši se najčešće spominju, i kad se pita strance - što znaju o Hrvatskoj. 

"Istočna Europa", kaže Shiman iz Los Angelesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje koji je glavni grad, odgovara: "Modricville".

"Hrvatska je super. Hrvatska je Europa, Europska unija. Vrh", kaže Igor iz Moskve.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na putu prema svjetskoj slavi krenula je i predsjednica. Nakon četvrtfinala prvo je ime kineskog googla Baidu. 

"Drugi dan nakon utakmice 400 tisuća ljudi je na kineskoj tražilici tražilo njezino ime. 32 tisuće ljudi na Twiteru komentiralo nešto u vezi nje, a 72 posto toga bilo je pozitivno", kaže Grubišić.

Koliko je nogomet popularan dovoljno govori činjenica da je finale u Brazilu pratilo milijardu gledatelja, a bar jednu utakmicu čak pola stanovništva zemlje. Stoga ne čudi što se nakon vatrene '98. godinama moglo vidjeti hrvatske dresove po svim krajevima svijeta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo