Riječ je o istinskom sportskom dvosjedu niskog težišta, stražnjeg pogona, središnje postavljenog pogonskog agregata i optimalnog rasporeda težine (45-55% u korist stražnje osovine). Za superiorni užitak u vožnji zaduženi su trocilindarski turbo motor zapremnine 660 ccm i šest-stupanjski manualni mjenjač. Pored manualnog mjenjača u ponudi je i verzija s CVT automatskim mjenjačem.
Iako je cilj bio stvoriti osjećaj vožnje go-karta, Honda se nije odrekla sigurnosti pa je tako vozilo opremljeno svim dobro znanim Hondinim sustavima aktivne i pasivne sigurnosti. Kako bi se dodatno naglasila ekskluzivnost ovoga modela, Honda će lansirati posebnu, limitiranu seriju naziva S660 CONCEPT EDITION koja će brojiti samo 660 primjeraka te će biti opremljena luksuznim dodacima.
Vjerujemo da će dobri prodajni rezultati u Japanu i velik interes za ovim istinskim sportskim automobilom „starog kova“ natjerati Hondu da čim prije krene s prodajom i u Europi.