mjesec prevencije raka prostate /

Medvjedi se uključili u akciju 'Brkati studeni'!

Image
Foto: Youtube

U akciji "Brkati studeni" sudjelovat će cijela momčad Medveščaka, a posebni promotori "Brka" bit će igrači Mark Dekanich, Mark Katic, Matt Murley, Saša Martinović i Luke Walker koji će sudjelovati u prvom Medveščakovom "Bearstache Challengeu".

2.11.2013.
13:48
Youtube
VOYO logo

Nakon što su tijekom listopada nosili ružičaste vrpce na svojim dresovima kako bi dali podršku kampanji u borbi protiv raka dojke te svoje navijačice, ali i žene diljem Hrvatske, potaknuli na pravovremene preglede, u studenom će hokejaši Medveščaka "uzgajati" brkove koji su zaštitni znak mjeseca prevencije raka prostate.

Uključivanjem u ovu akciju "medvjedi" žele dati podršku udruzi Hrvatska liga protiv raka koja u mjesecu studenom provodi niz kampanja podrške, edukacije i potpore borbi protiv raka prostate.

U akciji "Brkati studeni" sudjelovat će cijela momčad Medveščaka, a posebni promotori "Brka" bit će igrači Mark Dekanich, Mark Katic, Matt Murley, Saša Martinović i Luke Walker koji će sudjelovati u prvom Medveščakovom "Bearstache Challengeu". Svaki od pet navedenih igrača udružio se s jednim od pet odabranih navijača s kojim će zajedno u timu tijekom studenog "uzgajati" brk i na simboličan način pružiti podršku svojim navijačima.

Martinović, Walker, Dekanich, Katic, Murley i Walker zajedno s odabranim navijačima, svakih će pet dana priložiti dokaze kako napreduje rast njihovog brka, a svakim svježim dokazom svojeg brka timovi će morati šarmirati javnost u zamjenu za glasove. Sav prikupljen prihod bit će doniran Hrvatskoj ligi borbe protiv raka.

"Uvijek smo spremni dati podršku svojim navijačima, ali i svima ostalima, i zato se odazivamo i podupiremo ove akcije. Želimo odaslati jasnu poruku o važnosti borbe protiv bolesti, u ovom slučaju u prevenciji borbe protiv raka prostate. Ako samo jednog navijača potaknemo da ode na pregled, ako spasimo i jedan život, već smo napravili puno. Ali ja sam siguran da će ih biti više, vjerujem da ćemo uspjeti u našoj namjeri da probudimo svijest kod muškaraca o važnosti prevencije bolesti", rekao je Saša Martinović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo