Inteligentna i sigurna vožnja, učinkovita tehnologija i esencijalni luksuz - to su tri ključne smjernice, odnosno temeljna očekivanja postavljena pred konstruktore nove S-klase (W222). Ukratko: najbolje ili ništa! I u svim segmentima uspjeli su pomaknuti granice ukupnog dojma koji na kompletnu automobilsku industriju ostavlja najbolji automobil na svijetu.
Prednjim dijelom dominira monumentalna i visoko uspravljena maska hladnjaka, te svjetlosni sklopovi s čak 56 dioda po jedinici (inače, u ovom modelu nema više niti jedne klasične žarulje). Bočna linija podsjeća na coupe, s padajućom linijom stražnjeg kraja koja rezultira najnižim koeficijentom aerodinamičkog otpora od 0.24 Cd (hibridno izdanje S 300 BlueTEC HYBRID bilježi još nižu vrijednost od svega 0.23 Cd) što je najefektnije aerodinamično postignuće u klasi.
Unutrašnjost automobila odlikuje se besprijekornom ergonomijom i kvalitetom ugrađenih materijala. Prestiž se, dakle, može i opipati. Središnju konzolu određuju dva impresivno velika i na dodir osjetljiva zaslona od po 12.3 inča. Na taj je način povećana preglednost i pojednostavljen nadzor nad upravljačkim funkcijama i voznim sposobnostima. Upravljač ima samo dva kraka sa strateški raspoređenim radnim gumbima kojima vozač upravlja palčevima.
U standardnoj opremi ističu se i posebno inovativni detalji poput grijanih zaslona za ruke, sjedala s masažnim funkcijama, samozatezajućih stražnjih pojaseva u koje su integrirani zračni jastuci, te ambijentalno osvjetljenje dizajnirano kroz svjetlosne impulse čak 300 LED dioda.
Na popisu sigurnosne opreme apsolutni je hit tzv. Magic Body Control, sustav ovjesa koji se samostalno i potpuno automatizirano prilagođava uvjetima na cesti u realnom vremenu i to zahvaljujući brzom procesuiranju podataka koje prikuplja pomoću kamere za nadzor ceste ispred vozila.
Liderski status u premium segmentu nova S-klasa zapečatila je i znatno povećanim putničkim prostorom. Automobil je u standardnoj karoserijskoj izvedbi sada dug 5.116 mm duga (produžena varijanta čak 5.246 mm), širok 1.899 mm i visok 1.483 mm, a vozi na međuosovinskom razmaku od 3.035 mm.
Na hrvatskom tržištu S-klasa nastupa s tri modela. Benzinski S400 Hybrid s 3.5-litrenim V6 motorom snage 302 KS i elektromotorom s dodatnih 27 konja, te S500 s 4.7-litrenim V8 snage 448 KS (do stotke ubrzava za 4.8 sekundi). I dizelski S350 BlueTec s 3.0-litrenim V6 snage 258 KS i 620 Nm okretnog momenta kojemu do maksimalnih 250 km/h treba tek 6.8 sekundi.
Cijene se kreću od 113.182 Eura koliko stoji kraća izvedba s turbodizelskim motorom dok je na vrhu ponude produljeni S500 koji do registracije stoji 156.212 Eura.