Nije ih zanimao / Amerikanci su puštali reklamu za tacose dok je Jokić bio biran, a sada je prvo ime lige

Image

Tada je reklama bila važnija od Jokića, ali danas se njegova vrijednost itekako cijeni, što će biti potvrđeno i ovoga ljeta kada potpiše najunosniji ugovor u povijesti NBA lige.

9.5.2022.
17:28
VOYO logo

Nikola Jokić ponovno je izabran najkorisnijim igračem (MVP) NBA lige. Srpski centar je s prosjecima od 27.1 poena, 7.9 asistencija i 13.8 skokova vodio Nuggetse do šestog mjesta zapadne konferencije s omjerom od 48 pobjeda i 34 poraza.

Iako je Jokićev Denver tek bio šestoplasirana momčad Zapada, s čime nisu ni imali prednost domaćeg terena u doigravanju, njegov utjecaj bio je neosporiv. Denver je bez drugog i trećeg najboljeg igrača ostao konkurentna momčad, a razlika kvalitete dok je Jokić bio na i izvan terena bila je ogromna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jokić i legenda iz 1970-ih

Srpski košarkaš postao je četvrti aktivni igrač s dvije ili više MVP nagrade. Najviše ih, naravno, ima LeBron James s četiri. Slijede Giannis Antetokounmpo i Stephen Curry s dvije nagrade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznato je kako Jokić, za razliku od skoro svih ostalih MVP-eva kroz povijest, nije imao visoki status tijekom ulaska u ligu. To potvrđuje i njegova pozicija na NBA draftu, bio je biran tek kao 41. pick 2014. godine.

Posebno je zanimljivo kako je američka televizija baš dok je Jokić bio biran od Nuggetsa prikazivala reklamu za tacose tijekom prijenosa uživo. Tada je reklama bila važnija od Jokića, ali danas se njegova vrijednost itekako cijeni, što će biti potvrđeno i ovoga ljeta kada potpiše najunosniji ugovor u povijesti NBA lige.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo