NOVOTARIJA NA SP-u /

Gledatelji sms-om biraju igrača utakmice

Image

Na novost je potaknuo jedan od najvećih sponzora prvenstva proizvođač piva Anheuser-Busch, koji će tijekom SP-a imati i svojevrsni "Big Brother".

26.3.2010.
10:44
VOYO logo

Igrača utakmice na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Južnoj Africi birat će gledatelji sms-porukama, a ne dužnosnici FIFA, priopćio je Međunarodni nogometni savez.

Dosad je u povijesti SP-a FIFA birala posebni žiri koji bi nakraju utakmice proglasio najboljega nogometaša, koji bi dobio i vrijednu nagradu sponzora, a za novinu u odlučivanju upravo je zaslužan sponzor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, jedan od najvećih sponzora SP-a 2010 proizvođač piva Anheuser-Busch potaknuo je FIFA-u na promjenu sustava, pa putem sms-poruka sada o najboljem pojedincu dvoboja mogu odlučivati navijači iz cijelog svijeta.

Anheuser-Busch je pokrenuo još jedan projekt, pomalo kontroverzan, jer je izabrao po jednu osobu iz svake od 32 zemlje sudionice i odlučio ih smjestiti u jednu kuću u Capetownu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznati klišej iz "Big Brothera" doživio je nogometnu inačicu, jer će po 16 muškaraca i žena spavati u sobama po četvero, točno kako su raspoređene njihove reprezentacije po skupinama, a kako koja reprezentacija bude napuštala natjecanje, odlazit će i stanari.

Dvoje finalista će umjesto novčane nagrade dobiti ulaznicu za veliko finale njihovih reprezentacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike