" /> " /> " />
Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
NOVOTARIJA NA SP-u /

Gledatelji sms-om biraju igrača utakmice

Na novost je potaknuo jedan od najvećih sponzora prvenstva proizvođač piva Anheuser-Busch, koji će tijekom SP-a imati i svojevrsni "Big Brother".

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Igrača utakmice na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Južnoj Africi birat će gledatelji sms-porukama, a ne dužnosnici FIFA, priopćio je Međunarodni nogometni savez.

Dosad je u povijesti SP-a FIFA birala posebni žiri koji bi nakraju utakmice proglasio najboljega nogometaša, koji bi dobio i vrijednu nagradu sponzora, a za novinu u odlučivanju upravo je zaslužan sponzor.

Naime, jedan od najvećih sponzora SP-a 2010 proizvođač piva Anheuser-Busch potaknuo je FIFA-u na promjenu sustava, pa putem sms-poruka sada o najboljem pojedincu dvoboja mogu odlučivati navijači iz cijelog svijeta.

Anheuser-Busch je pokrenuo još jedan projekt, pomalo kontroverzan, jer je izabrao po jednu osobu iz svake od 32 zemlje sudionice i odlučio ih smjestiti u jednu kuću u Capetownu.

Poznati klišej iz "Big Brothera" doživio je nogometnu inačicu, jer će po 16 muškaraca i žena spavati u sobama po četvero, točno kako su raspoređene njihove reprezentacije po skupinama, a kako koja reprezentacija bude napuštala natjecanje, odlazit će i stanari.

Dvoje finalista će umjesto novčane nagrade dobiti ulaznicu za veliko finale njihovih reprezentacija.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike