Ekologija kao imperativ /

Ford Focus je postao pravi prijatelj okoliša

Image

Ford Motor Company je najavila novu verziju Focusova 1.0-litarskog EcoBoosta koji će biti prvi benzinski obiteljski automobil u Europi koji će nuditi emisije štetnih plinova od 99 g/km CO2.

13.8.2013.
14:35
VOYO logo

Focusov 1.0-litarski EcoBoost postići će ekonomičnost potrošnje goriva vodeću u klasi od 4,3 l/100 km. Opremljen posebno kalibriranim nagrađivanim Fordovim motorom od 100 KS, novi će Focusov 1.0-litarski EcoBoost koristiti tehnologiju Ford ECOnetic, uključujući gume s ultra-niskim otporom pri vrtnji, jedinstvenu aerodinamiku podvozja te izmijenjen sustav mjenjača koji će svi pomoći isporučiti prvi obiteljski benzinski automobil s najekonomičnijom potrošnjom benzina kada sljedeće godine krene u prodaju.

EcoBoost motor obujma od svega jedne litre, koji je 2012. i 2013. ponio titule Međunarodnog motora godine, omogućava da novi model bude snažniji od Ford Focusa prve generacije s 1.6-litarskim motorom od prije 10 godina, dok istodobno emitira 47 posto štetnih plinova manje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zahvaljujući niskim emisijama štetnih plinova, novi Focusov 1.0-litarski EcoBoost bit će izuzet od cestovnog poreza Vehicle Excise Duty u Ujedinjenoj Kraljevini, a francuski će kupci dobiti popust od 200 eura pri plaćanju poreza za registraciju novih vozila. Po trenutnoj kalkulaciji Posebnog poreza na motorna vozila, kupnjom vozila na našem tržištu uštedjeti će se oko 2.000 kn.

Novi će model biti proizveden u Saarlouisu u Njemačkoj i proširit će broj Focusovih modela s 1.0-litarskim EcoBoost motorom: uz standardnu verziju od 100 KS koja nudi 109 g/km emisija CO2 i verziju od 125 KS koja nudi emisije CO2 od 114 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Lani uveden u Fiestu, B_MAX, C-MAX i Grand C-MAX sa sedam sjedala, 1.0-litarski EcoBoost motor bit će uveden i u EcoSport SUV te gospodarska vozila Transit Connect i Transit Courier; kamionete Tourneo Connect i Tourneo Courier; i u posve novi Mondeo.

Fordov 1.0-litarski EcoBoost motor koristi turbopunjač niske inercije, podijeljeni sustav hlađenja te izravno ubrizgavanje goriva kako bi ispiručio iznenađujuće razine performansi iz trocilindarskog bloka motora.

Novi Focusov 1.0-litarski EcoBoost s emisijama štetnih plinova od  99 g/km također će koristiti čitav niz značajki Fordove ECOnetic tehnoligije, uključujući automatsko pokretanje i zaustavljanje, pametno regenerativno punjenje, aktivno zatvaranje rešetke te Ford EcoMode koji podržava ekonomičniji i ekološki način vožnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo