Novi vanjski dizajn je na tragu osvježenog Aurisa i Avensisa i u potpunosti uvodi LED rasvjetu. Iz profila, RAV4 je bogatiji za nova ojačanja pragova čime je dobiven fluidniji izgled i jasna sugestija na njegove terenske sposobnosti. Straga je redizajniran sklop svjetala te je dobio novi odbojnik.
U kabini su upotrebljeni novi materijali, mekši na dodir. Poboljšana je zvučna izolacija, nova je instrument ploča i bogatiji multimedijski sustav koji sada stiže s TFT ekranom u boji.
Toyota dosad nije nudila RAV4 s hibridnim pogonom. Ovaj SUV kombinira 2,5-litreni benzinski motor s elektromotorom smještenim na stražnjoj osovini.
Električni pogon na sva četiri kotača nudi još veću sigurnost i stabilnost tijekom vožnje na klizavim i mokrim podlogama, te omogućuje vuču prikolice mase do 1650 kg. Jednostavna i sigurna vuča moguća je zahvaljujući naprednom sustavu kontrole zanošenja prikolice (TSC - Trailer Sway Control system).
Razina tehnološke opremljenosti dodatno je proširena za premijerno uvođenje novog sustava 360° panoramskog prikaza oko automobila (360° Panoramic View Monitor). Sigurnosni paket „podebljan“ je za Toyota Safety Sense sustav aktivne sigurnosti. Spomenimo najbitnije, sustav upozorenja na mogući sudar, upozorenje na napuštanje prometne trake, automatsko uključivanje dugog snopa svjetala i sustavu očitavanja prometnih znakova. Sve to nadopunjeno je prilagodljivim tempomatom (Adaptive Cruise Control) i sustavom upozorenja na mogući sudar (Pre-Collision System).
Uvođenje novog hibridnog sklopa koji kombinira izuzetnu snagu, uglađenost i svu jednostavnost svakodnevne vožnje, s naglašenim prednostima male emisije CO, dodana je vrijednost u priči o Toyoti RAV4, rodonačelniku segmenta SUV-a.