reakcije svjetskih medija / Britanci nazvali utakmicu Hrvatske 'apsolutnim smećem': Srbi tvrde da je Vatrene u četvrtfinale odveo njihov čovjek

Prolazak reprezentacije u četvrtfinale komentirali su svi vodeći svjetski mediji - jedni naglašavajući slabu igru, a drugi triler pred kraj i nadolazeći susret s Rusijom

2.7.2018.
18:57
VOYO logo

Dok su se mediji bavili analizom utakmice, srpski mediji su se bavili podrijetlom vratara Danijela Subašića uz naslove kako je Hrvatsku dalje odveo Srbin.

Nakon trilera u Nižnjem NovgoroduHrvatska je postala medijska senzacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

BBC naglašava kako je momčad imala loš nastup koji nije bio niti blizu razine na kojoj mogu igrati pa se engleska repreznetacija nema čega bojati. Jedan BBC-ev komentator na radiju je utakmicu nazavao apsolutnim smećem.

Talijanska Gazetta dello Sport primjećuje kako je Hrvatska unatoč dodatnom vremenu ipak nametnula svoju klasu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački Bild je nešto kritičniji i piše kako je Hrvatska pobijedila u krimiću loših udaraca. Vijest su komentirali i preko bare pa američki Bleacher Report zaključuje kako će Modrićevo samopouzdanje biti ključno za Hrvatsku protiv Rusije 7. srpnja u Sočiju.

Mediji u regiji također su reagirali - Beogradski Blic piše kako su vatreni prošli poslije drame u penalima, a Dnevni avaz primjećuje da je ritam pao nakon drugog gola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Umjesto analizom utakmice srpski Telegraf i tabloid Kurir bavili su se 
podrijetlom vratara Danijela Subašića uz naslove kako je Hrvatsku dalje odveo - Srbin. Podsjećaju da je zbog povezivanja sa srpstvom je prije desetak godina čak imao i problema s ocem svoje supruge. Subašić je već nekoliko puta poručio da je Hrvat i da sve što radi u reprezentaciji radi za hrvatski narod.

Uz koju iznimku većina stranih medija na hrvatsku pobjedu gleda sa simpatijama i ističe da je Hrvatska unatoč lošoj igri protiv Danske ipak - favorit protiv domaćina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo