Neovisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterije te pokazali najveći razvojni potencijal, a svakome od njih će jedna od HURA-inih agencija uključenih u Zelenu ideju pružiti svoje usluge.
Jedna od agencija uključenih u Zelenu ideju je i Digitel&, s čijim smo glavnim kreativnim direktorom Marom Pitarevićem porazgovarali o sudjelovanju u projektu. On je ujedno zaslužan i za cijeli kreativni koncept Zelene ideje.
Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? Odlična ideja. I super ime. Ja sam ga smislio. :-)
Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? Postoje trenutci u kojima moramo biti ujedinjeni. Ovo je jedan od takvih. "Zeleni" poduzetnici su jedan od ključnih pokretača hrvatskog gospodarstva 21. stoljeća. Moramo ih podržati.
Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? Vrlo rado radimo za takav tip klijenata. Zadnji primjer je projekt 'Solarni suncokreti', koji smo radili za HT.
Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu i gospodarstvu? Apsolutno. I pozitivne i negativne. Bolje nam je da se držimo pozitivnih!
U sklopu projekta Zelena ideja odabrali ste OPG Ljiljana Diktić, proizvođača ekološkog voća i povrća iz Čazme. Zašto ste odabrali baš njih? Svidjelo nam se to što proizvodi tikve. Tikve su lijepe i zdrave i vjerujemo da će nas inspirirati na zanimljiva kreativna rješenja. :-)