Započela je nagradna igra Tommy-ja pod nazivom „385“, osmišljena i pripremana kao specifičan projekt poticanja kupnje proizvoda domaćih proizvođača

Image

Radi se o jedinstvenom konceptu nagradne igre koja, osim bogatog fonda nagrada za kupce, upućuje na jačanje svijesti o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača,

6.10.2020.
16:15
VOYO logo

Kupovinom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijelog gospodarstva. Poruka „Tommy zna da voliš hrvatsko“ je inspiracija koju treba imati na umu pri odgovornoj kupovini, a na taj način šaljemo poruku domaćim proizvođačima da su oni naš prvi izbor i da ih na ovaj način podržavamo. Kao jedan od lidera hrvatske maloprodaje Tommy kontinuirano zagovara potrebu poticanja hrvatske proizvodnje i proizvođača. To se ogleda u asortimanu gdje su u velikoj većini zastupljeni proizvodi domaćih dobavljača. Ovom kampanjom želimo dodatno potaknuti prodaju hrvatskih proizvoda i na taj način aktivno doprinijeti razvoju hrvatskih tvrtki, ali i ukupnog nacionalnog gospodarstva, te očuvanju radnih mjesta što je posebno značajno kada se nalazimo u specifičnim i izvanrednim situacijama koja negativno utječu na gospodarska kretanja. Suradnjom sa brojnim domaćim dobavljačima a posebno sa nizom malih i srednjih lokalnih proizvođača, aktivno potičemo njihov razvoj, što je posebno značajno u segmentu proizvodnje poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kako bi se stimulirala proizvodnja i povećao stupanj proizvodne samodostatnosti. Ovu kampanju podržava i Hrvatska gospodarska komora, kao partner u promicanju razvoja domaćeg gospodarstva, a u kampanji dodatno promoviramo proizvode označene sa oznakama „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo