Započela je nagradna igra Tommy-ja pod nazivom „385“, osmišljena i pripremana kao specifičan projekt poticanja kupnje proizvoda domaćih proizvođača

Image

Radi se o jedinstvenom konceptu nagradne igre koja, osim bogatog fonda nagrada za kupce, upućuje na jačanje svijesti o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača,

6.10.2020.
16:15
VOYO logo

Kupovinom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijelog gospodarstva. Poruka „Tommy zna da voliš hrvatsko“ je inspiracija koju treba imati na umu pri odgovornoj kupovini, a na taj način šaljemo poruku domaćim proizvođačima da su oni naš prvi izbor i da ih na ovaj način podržavamo. Kao jedan od lidera hrvatske maloprodaje Tommy kontinuirano zagovara potrebu poticanja hrvatske proizvodnje i proizvođača. To se ogleda u asortimanu gdje su u velikoj većini zastupljeni proizvodi domaćih dobavljača. Ovom kampanjom želimo dodatno potaknuti prodaju hrvatskih proizvoda i na taj način aktivno doprinijeti razvoju hrvatskih tvrtki, ali i ukupnog nacionalnog gospodarstva, te očuvanju radnih mjesta što je posebno značajno kada se nalazimo u specifičnim i izvanrednim situacijama koja negativno utječu na gospodarska kretanja. Suradnjom sa brojnim domaćim dobavljačima a posebno sa nizom malih i srednjih lokalnih proizvođača, aktivno potičemo njihov razvoj, što je posebno značajno u segmentu proizvodnje poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kako bi se stimulirala proizvodnja i povećao stupanj proizvodne samodostatnosti. Ovu kampanju podržava i Hrvatska gospodarska komora, kao partner u promicanju razvoja domaćeg gospodarstva, a u kampanji dodatno promoviramo proizvode označene sa oznakama „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo