Novi Tomato tarifni modeli MINI, TOTAL i MAXI baziraju se tako na provjerenom i prihvaćenom sustavu univerzalnih jedinica koje korisnik može trošiti na pozive, poruke ili Internet po vlastitoj želji. Kao i kod prethodnih paketa, to sve slijede atraktivne cijene, ali i pregršt novih pogodnosti.

Korisnici kao najveće prednosti ističu jednostavnost tarife i fleksibilnost jedinica koje su specifične za Tomato ponudu. Zadržali smo ovaj koncept ali smo otišli nekoliko koraka naprijed i omogućili korisnicima da još više prilagode tarife vlastitim potrebama. Svi korisnici će svojim paketima sada moći mnogo fleksibilnije upravljati putem digitalnih kanala i Moj Tomato aplikacije, u nekoliko klikova i s još više slobode nego ikada prije. – izjavila je Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska.

MINI, TOTAL i MAXI

Korisnici svih tarifa mogu aktivirati ponavljajuću opciju DUPLO i tako udvostručiti sadržaj svoje tarife za samo 20 kn uz par klikova kroz Moj Tomato aplikaciju, a korisnici Tomato pretplate mogu opciju DUPLO aktivirati čak dva puta te tako utrostručiti sadržaj svoje tarife.

U aktualnom promotivnom razdoblju je za sve korisnike koji aktiviraju pretplatnički tarifni model TOTAL već uključena opcija DUPLO tako da dobivaju 24.000 jedinica koje mogu koristiti kako žele na minute, SMS ili MB za cijenu od 100 kuna mjesečno, umjesto redovnih 120 kuna.

DUPLA OPCIJE, DUPLE JEDINICE

Uz spomenutu DUPLO opciju, tarife koje su već same po sebi modularne postaju još fleksibilnije i atraktivnije. Tako se korisnik može odlučiti za tarifu koja najviše odgovara njegovim potrebama, ali i biti miran ako taj mjesec više priča, surfa ili šalje više poruka, jer uvijek može za isti iznos naknade udvostručiti broj jedinica iz tarife i bez stresa ostati povezan s obitelji i prijateljima.

Upravljati svim elementima tarife, komunicirati s korisničkom službom i aktivirati dodatne jedinice moguće je putem nove verzije Moj Tomato aplikacije, koja zahvaljujući svojem dizajnu zahtijeva minimalno poznavanje digitalnih kanala komunikacije. U samo nekoliko jednostavnih klikova aplikacija omogućuje korisnicima iznimno visoku autonomnost u odabirima i fleksibilnost u upravljanju svojim troškovima.

Osim toga, po prvi puta, Tomato otvara vrata svog virtualnog shopa putem kojeg posjetitelji mogu iz svog doma ili bilo koje druge lokacije, putem mobitela ili računala preko video veze, stupiti u kontakt s prodajnim savjetnikom te u stvarnom vremenu obaviti kupnju ili dobiti informacije o usluzi.

Tomato virtualni shop moguće je posjetiti na stranici tomato.com.hr, a ova digitalna platforma objedinjuje live video, chat, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti, tako da je komunikacija brža, neposrednija i interaktivnija.