Rezultati kampanje "Biraj Zeleno" kompanije Nestlé u Hrvatskoj /

Ušteda 92,5 kg jestive hrane može osigurati kućanstvu električnu energiju za gotovo 16 dana

Image

Bacanje hrane podrazumijeva i rasipanje resursa za proizvodnju i transport hrane, a hrana bačena na deponije značajno pridonosi i emisiji stakleničkih plinova. Kampanjom Biraj Zeleno Nestlé je spriječio emisiju od više od 175 kilograma ugljičnog dioksida u atmosferu.

4.11.2022.
11:08
VOYO logo

Biraj Zeleno – više ljubavi, manje otpada od hrane pokazala je kako pripremiti ukusna, kreativna i cjenovno prihvatljiva jela te potaknula građane na dijeljenje savjeta za smanjenje otpada i ostataka od hrane. Završnica edukativne kampanje obilježena je u studentskoj menzi Odeon gdje su predstavnici kompanije Nestlé i ambasadori kampanje podijelili studentima čak 1500 besplatnih zero waste obroka. Usporedbe radi, da su ostaci hrane koji su utrošeni u pripremu studentskih obroka postali otpad, njihova emisija stakleničkih plinova bila ekvivalentna dovoljnoj količini struje za jedno kućanstvo za gotovo 16 dana.

Image

Cilj je da inicijativa Biraj Zeleno ostane dugoročno društveno-odgovoran projekt kompanije Nestlé, u koji će se svake godine uključivati sve više dionika – od pojedinaca do privatnog sektora i donositelja odluka –, ali i građana koji će svojim pozitivnim primjerom utjecati na smanjenje otpada od hrane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

„Iako je prvenstveno bila namijenjena milenijalcima i generaciji Z, kampanja Biraj Zeleno pokazala je da svi mi možemo puno toga naučiti kad je u pitanju smanjenje otpada od hrane. Bacajući neke od najskupljih namirnica, hrvatska kućanstva godišnje stvaraju više od 216 000 tona otpada od hrane i znatno utječu na emisiju stakleničkih plinova. Za Nestlé manje otpada znači više ljubavi, stoga kampanjama poput ove želimo aktivno sudjelovati u promicanju solidarnosti, održivosti i zelenih izbora. Ne postoji planet B, stoga je naš plan postaviti mjerila u održivosti u svakom segmentu poslovanja“, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Image

Osim što prevencija otpada od hrane doprinosi zaštiti okoliša, ona čuva i kućne budžete. Na tom tragu osmišljeni su i Biraj Zeleno recepti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

„Jela koja smo skuhali prema zero food waste principima bila su juha od krumpira i mrkve, arancini od piletine i vege lazanje. Načinom pripreme i maksimalnim iskorištavanjem viška od 92,5 kilograma mesa i povrća za nove obroke, smanjili smo otpad od hrane, a time i utjecaj na onečišćenje okoliša. Prema reakcijama i broju okupljenih studenata, čini se da su pozitivno iznenađeni našom kulinarskom aktivacijom u njima omiljenoj menzi. Dobra vijest je da sve ovo što su danas kušali, mogu jednostavno pripremiti i kod kuće“, kazao je chef Mate Janković, koji je i osmislio recepte.

Recepti su dostupni na službenoj stranici kompanije Nestlé u Hrvatskoj.

Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu