Direktor Toni Rončević tom je prilikom najavio kako će se do kraja 2016. godine ta brojka povećati na četrdeset prodajnih mjesta diljem Hrvatske. „Veliko nam je zadovoljstvo što i ovim otvaranjem, nastavljamo poticati zanimanje građana za sport i aktivan stil života. Intersport kao lider na Hrvatskom, ali i na svjetskom tržištu, kroz vlastite vrhunske robne marke, a i kroz velik izbor vodećih globalnih brandova, kupcima omogućuje da pronađu opremu koja im pruža da izvuku svoj maksimum dok se bave sportom po vlastitom izboru. Vjerujemo kako će povećanje broja prodajnih mjesta posebno razveseliti naše kupce koji su kroz tri različita uzastopna neovisna istraživanja ocijenili Intersport kao lanac koji nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.“, kazao je Rončević.
Među brojnim gostima našli su se i pjevačica Lana Jurčević, atletičarka Matea Matošević, nogometni reprezentativac Josip Pivarić te Filip Krušlin, Nik Slavica i Josip Popić, košarkaši Cibone čiji je Intersport sponzor za tekuću sezonu. „Veliko nam je zadovoljstvo što je Intersport prepoznao naše sportske rezultate te postao naš sponzor za tekuću sezonu. Naš klub doista vjeruje u svoje mlade košarkaške nade, dajući im priliku da se dokažu na terenu. Želja nam je motivirati mlađe generacije da se posvete sportu te da on postane dio njihovog života. Intersport podrškom Ciboni stoga ne ulaže samo u prvu momčad, već nam je i partner u približavanju klupske košarke, a i zdravog stila života, onima koji će jednog dana biti budućnost hrvatske košarke.“, kazali su. Intersport je vodeći svjetski maloprodajni lanac sportskom opremom, a novo prodajno mjesto u City Centeru One na kojem je predstavljena bogata ponuda sportske opreme prostire se na više od 700 m2, a dio je novog prodajnog koncepta unutar kojeg kupnja doista postaje doživljaj. Zastupljen je u 44 zemlje svijeta, a u Hrvatskoj je prisutan u 27 gradova.