Na upit bi li radije kupili proizvod, koji je dobitnik nagrade Superbrands, odnosno koji nosi Superbrands oznaku na ambalaži, ili proizvod bez takve oznake, a da se radi o proizvodima iste cijene, svi ispitanici upoznati sa Superbrands oznakom odabrali bi tako označen proizvod.
GfK Hrvatska, agencija za istraživanje tržišta, provela je istraživanje u veljači 2011. godine na reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 15 godina, primjenom metode osobnog anketiranja u kućanstvu.
Prema rezultatima istraživanja najveće agencije za istraživanje tržišta u Hrvatskoj, sa Superbrands znakom otisnutim na određenim proizvodima, odnosno reklamama, upoznato je 57 posto građana Hrvatske, što je 8 posto više nego u 2009. godini.
Od toga se 75 posto odnosi na građane Zagreba i okolice, 71 posto otpada na građane, koji žive u gradovima s više od 100 tisuća stanovnika, 70 posto ih je visokoobrazovanih, od 62 do 68 posto su osobe iz kućanstava s višim primanjima, 75 posto ispitanika spada u dobnu skupinu od 25 do 34 godine starosti, a 71 posto ima između 18 i 24 godine. Za 22 posto ispitanih, oznaka nema neko značenje, a oko 21 posto ne može se opredijeliti.
Proizvode s oznakom Superbrands najviše bi kupovali građani Zagreba s okolicom (70 posto), zatim žene (62 posto), oni s višim i visokim obrazovanjem (62 do 69 posto), te dobne skupine od 18 do 44 godine (raspon od 62 do 67 posto).
Povodom iznimnog uspjeha Superbrands programa, Borut Zemljič, direktor Superbrandsa za regiju Adriatik, izjavio je: "Rezultati neovisnog istraživanja agencije GfK Hrvatska dodatno su potvrdili rastuću popularnost Superbrands programa, a samim time i proizvoda ili usluga označenih Superbrands znakom među potrošačima. Vjerujem da će tvrtke, koje posluju u Hrvatskoj, ako već dosad nisu, ubrzo prepoznati sve prednosti članstva u Superbrands programu te da će ga sagledati kao odličnu referencu u poslovanju na domaćem terenu, ali i u pregovorima prilikom ulaska na strana tržišta, s obzirom da je Superbrands institucija trenutno prisutna u 88 zemalja svijeta i smatra se autoritetom na području brandinga".