Odavno smo s rešetki otpuhnuli prašinu i izglancali ih. Proljeće već tjednima mami na odlazak u prirodu i druženje uz Karlovačko i mirisno cvrčanje roštilja. Čitav mjesec svibanj obilježava se mjesec roštilja! Stoga valja podsjetiti na nekoliko važnih činjenica:
- Karlovačko je svijetlo pivo proizvedeno od 100% prirodnih sastojaka. Odgovorno konzumirati uz dobro pripremljen roštilj.
- Roštiljanje je dobro zato što se tom vrstom termičke obrade mesa i povrća u namirnicama najbolje sačuvaju esencijalne hranjive tvari kao što su riboflavin i tiamin (vitamin B1).
- Temperaturu roštilja možete izmjeriti jednostavno: postavite dlan desetak centimetara iznad rešetke. Izdržite li 2 – 4 sekunde temperatura je 230 do 280 stupnjeva celzija, 5 – 7 sekundi znači da je temperatura 180 do 220 stupnjeva, a možete li dlan iznad vatre držati 8 – 10 sekundi onda je temperatura 120 do 180 stupnjeva.
- Roštiljanje je navodno izumila žena, a svaki roštilj-majstor ima svoje tajne začine i posebne načine pripreme roštilja.
- Nepažljivo rukovanje vatrom prilikom roštiljanja jedan je od čestih uzroka požara u Hrvatskoj. Roštiljajte odgovorno i što god bilo – uvijek pri ruci imajte aparat za gašenje požara i mobitel. Ponovimo, najvažniji broj je: 193.
- Okoliš mjesta za roštiljanje očistite od suvišnog i suhog materijala (grančica, smeća, drveća, kartona), a po završetku uvjerite se da su ugašeni i plamen i žar. Čak i kad ste 100% sigurni, provjerite još tri puta kako biste se uvjerili da ne postoji apsolutno nikakva opasnost za ponovno samozapaljenje plamena. Koristite li električni roštilj uvjerite se da su svi kablovi ispravni i izolirani, a ako je u pitanju plinski roštilj uvijek zatvorite dovod plina odmah nakon korištenja.
- Omiljeno piće uz roštilj je Karlovačko pivo. Osim što odlično gasi žeđ, dragocjeno će biti i u slučaju požara – koliko god vam teško palo, žrtvujte koji gutljaj i hrabro poprskajte plamen pivom jer ono ima malen postotak alkohola te će stoga biti korisno za gašenje požara.
Svjetski dan roštiljanja je uz Karlovačko pivo obilježen u Zagrebu simbolično i vrlo živopisno, puštanjem dima na Go2Digital tomahawk ekranu kod Arene Zagreb. Ovime je cijela priča dobila vizualno tehnički smisao, a izvedena je u strogo kontroliranim uvjetima od strane hrabrih pripadnika Javne vatrogasne postrojbe grada Zagreba. Podsjećaju sve građane da svjesno paljenje vatre i roštilja nema svjesni ishod i zbog toga je potreban najveći oprez.
Karlovačko pivo, sastavni dio svake prave roštilj-priče, promotor je ove akcije. Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska je tom prilikom istaknula: „Nije tajna da je naše pivo sastavni dio svakog dobrog roštilja. Svjesni rizika koje roštiljanje može izazvati, a kao brend koji se aktivno veže uz tu prigodu, osjećamo odgovornost podsjetiti naše potrošače na važnost odgovornog roštiljanja. U suradnji s timom iz Go2digital Networka i medijskom agencijom Dentsu, vjerujemo da smo to na inovativan način postigli. Uživajte u Karlovačkom i roštiljajte odgovorno.“