Zadatak ovogodisnjeg natjecaja je bio osmisljavanje inovativne i neuobicajene marketinske strategije za savrsenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o., a na natjecaj je pristiglo cak 38 radova studenata iz 30 studija iz cijele Hrvatske.
Pobjednici natjecaja ce biti proglaseni na Danima komunikacija koji se odrzavaju od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju. Pobjednicki tim ili osobu ciji rad bude proglasen najboljim Vipnet ce nagraditi nagraditi novom generacijom tableta - Vipme Lenovo IdeaTab A5500. Osim toga, svi studenti i clanovi tima koji su prijavili svoje radove ce dobiti besplatnu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu, a svim finalistima natjecanja ce uz kotizacije biti osiguran i smjestaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.
Povodom zatvaranja prijava predsjednica zirija Ivana Galic, rukovoditeljica Marketinskih komunikacija Vipneta izjavila je: "Osim sto smo ove godine zaprimili najveci broj prijava oni i svojom kvalitetom odskacu od onih koje smo dobivali proteklih godina. To govori koliko studenti ozbiljno shvacaju natjecanje i priliku da pokazu svoje kreativne mogucnosti na prakticnim i realnim poslovnim primjerima. Sada nas ceka opsezan posao izbora najboljih studentskih radova, a potom i odlicno druzenje u Rovinju".
Natjecaj IdejaXica zajednicki organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podrzavaju ga najvaznije obrazovne institucije u zemlji sa strucnim opredjeljenjem marketinga, kao sto su Ekonomski fakultet, RIT, Studij dizajna, Zagrebacka skola ekonomije i managementa (ZSEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.
Vise informacija na: danikomunikacija.com