Reklamni video iz kampanje ”Vedrina iz vitamina” u dva mjeseca je na Youtube servisu skupio više od 126.450 pregleda, prodaja Juicy Vita portfelja od početka godine je porasla 14 posto, a prodaja obiteljskih pakiranja Juicy Vite je u svibnju porasla 73 posto
Domaći brand voćnih sokova i napitaka Juicy, lider na tržištima Hrvatske i BiH, bilježi izvrstne prodajne rezultate linije praškastog napitka Juicy Vita nakon lansiranja reklamne kampanje ”Vedrina iz vitamina”, koju režiserski potpisuje Dalibor Matanić, naš proslavljeni režiser nagrađen i na nedavno održanom uglednom filmskom festivalu u Cannesu.
Visokobudžetna Juicyjeva kampanja ”Vedrina iz vitamina” koju kreativno potpisuje agencija BBDO, čiji je središnji dio reklamni video dužine 37 sekundi koji je režirao Matanić, a glumački ga upotpunjuje Samir Vujčić, u dva mjeseca prikazivanja izazvala je veliki interes građana na malim ekranima i na Juicyjevom Youtube kanalu gdje je video skupio više od 126.450 pregleda. Matanićevu režisersku vještinu potvrđuje podatak da je postotak cjelovitog pregleda Juicyjevog videa bez prekidanja visokih 97 posto.
”Moje iskustvo s Juicyjem je odlično. Zadovoljan sam snimljenom reklamom, ali i cjelokupnim radom na ovom projektu. Mogu otvoreno reći da sam kao režiser imao umjetničku slobodu prenijeti svoju viziju kreativne ideje kampanje u kratki video format, a to je bilo dočarati filmski ugođaj starog Hollywooda i cijelu priču s današnjim vremenom povezati određenim elementima u kadru. Kako bi dodatno naglasili cijeli taj retro ugođaj, i u tehničkom smislu smo napravili znatan odmak od uobičajene prakse u marketinškom svijetu pa smo cijelu reklamu snimilu u kino formatu”, izjavio je Dalibor Matanić. Kako je to izgledalo na snimanju možete vidjeti u kratkom ”making of” video uratku.
Odlični rezultati reklamne kampanje koja je povećala vidljivost i prepoznatljivost Juicy Vita portfelja, pretočeni su i u prodajne rezultate. Prodaja kompletnog Juicy Vita portfelja u prvih pet mjeseci ove godine porasla je 14 posto u odnosu na isto razdoblje lani. S obzirom da je u kampanji Juicy Vita brendirana kao ”službeno obiteljsko piće”, posebno su impresivni rezultati ostvareni upravo u segmentu obiteljskih pakiranja Juicy Vite, čija je prodaja u trgovinama u svibnju porasla visokih 73 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
U Stanić Beveragesu, proizvođaču Juicy voćnih sokova i napitaka, znatno ulažu u proizvodnju, inzistiraju na najvišoj kvaliteti sirovina i finalnih proizvoda na policama trgovina i u kafićima, ali i na izgradnji odnosa povjerenja sa svojim kupcima. Takvim pristupom žele ne samo zadržati vodeću poziciju na tržištima u Hrvatskoj i BiH već i napraviti snažniji iskorak na ostalim tržištima u regiji.