Nastavak kampanje za podizanje svijesti o čuvanju hrane i smanjenju bacanja namirnica
Već dugi niz godina, Kaufland u Hrvatskoj provodi donacijske programe s ciljem smanjenja bacanja hrane te kako bi pomogli potrebitima diljem Hrvatske. U tome im pomažu mreže Hrvatskog Crvenog križa i Hrvatskog Caritasa. Čak 36 poslovnica Kauflanda ima direktne posrednike koje čine Gradska društva Crvenog križa te nadbiskupijski i biskupijski Caritasi preko kojih se dnevno potrebitima doniraju voće, povrće, kruh i peciva te namirnice pred istekom roka trajanja.
Budući da stalno poboljšavamo sustav doniranja, od lipnja 2021. godine i proizvode pred istek roka trajanja doniramo lokalno, dakle direktnim posrednicima te naše trgovine upravo s njima dogovaraju preuzimanje donacija po potrebi i češće od dva puta tjedno kako je do tada bilo dogovoreno. Ovom optimizacijom procesa doniranja uspjeli smo u 2021. donirati dva puta više pekarskih proizvoda u odnosu na 2020. te čak tri puta više voća i povrća. Ukupno je to 159.149 komada pekarskih proizvoda te 257.441 kg voća i povrća.
„Svake godine trudimo se činiti više kako bismo pridonijeli lokalnim zajednicama kroz naše donacijske programe, ali i kako bismo osvijestili sve ljude koliko je važno smanjiti otpad i bacanje hrane. Zato i ove godine nastavljamo s kampanjom Reci neću hrani u smeću. Kao društveno odgovorna internacionalna kompanija imamo dužnost raditi sve što je u našoj moći kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš, a smanjenje otpada od hrane jedna je od ključnih točaka na kojoj intenzivno radimo“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.
Osim donacijama, u Kauflandu se protiv bacanja namirnica bore već pri samom naručivanju prehrambenih proizvoda. Već prije narudžbe provjeravaju koju količinu pojedinog proizvoda poslovnice trebaju kako bi naručene količine odgovarale potrebama kupaca.
Savjete za izbjegavanje otpada od hrane u kućanstvu i više o novoj kampanji „Reci neću hrani u smeću pronađite na kaufland.hr/nebacajhranu