
Promet dm-a premašio pola milijarde eura

U četvrtak 24. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2023./2024., u kojoj je promet dm-a ostvario rast od 17,46 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 518 milijuna eura. Nastavljen je trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm u protekloj je poslovnoj godini premašio 100.000.
Promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura i time nadmašio prošlogodišnji za 20,39 posto
Online prodaja dm-a ostvarila je rast u svim segmentima. Promet dm online shopa rastao je za gotovo 60 posto (59,39 posto), dok je broj online kupnji dosegnuo 248.469, što je rast od 48,68 posto. Više od dvije trećine online kupnji obavljeno je putem aplikacije 'Moj dm', što čini više od 70 posto ukupnog prometa online shopa. Uvođenjem e-računa te omogućavanjem odabira vremena preuzimanja ekspresnih narudžbi u odabranoj prodavaonici, dm je omogućio još bolju integraciju online i offline poslovanja.
Proizvodi dm marke i prošle su poslovne godine bili najprodavaniji u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te je svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio proizvod dm marke. dm marka ostvarila je gotovo 30 posto udjela u ukupnom prometu dm-a, a svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio je proizvod dm marke.
Briga o kupcima, djelatnicima i zajednici i u protekloj poslovnoj godini bila u fokusu dm-a, što su prepoznali i kupci. U usporedbi s 12 drugih trgovačkih lanaca, svaki drugi ispitanik smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca (54 posto), a ispitanici smatraju da dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu (40 posto) i zaštitu okoliša (47 posto).
Odnos prema djelatnicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 80 posto
Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje u kojem je fokus stavljen na menstrualno zdravlje žena, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 147 donacija vrijednih više od 439 tisuća eura.
Poslovnu godinu 2024./2025. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2.179 djelatnica i djelatnika te kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U ovoj poslovnoj godini dm u razvoj poslovanja planira uložiti više od 16 milijuna eura.
[2]






