Proglaseni pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx

U sklopu Dana komunikacija, sredisnjeg nacionalnog festivala marketinskih komunikacija, proglaseni su pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx.

19.5.2014.
16:35
VOYO logo

Za natjecanje IdejaX koje nagraduje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija ukupno je bio prijavljeno 123 rada, od strane 36 agencija i 74 oglasivaca. Prestiznu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, a slijede ju agencija UTORAK Biro za propagandu koja je osvojila dvije nagrade, u dvije kategorije za kampanju "Iskon - Ne daj babi s kolacima da prode!", a trece, cetvrto i peto mjesto pripalo je agencijama McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb. Prestiznu nagradu za "Oglasivaca godine" osvojila je tvrtka Iskon.

Imago reklamna agencija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za nagradu Mixx koja se dodjeljuje za najkreativnije i najucinkovitije radove u online oglasavanju konkuriralo je 60 radova prijavljenih od strane 19 agencija i 42 oglasivaca. Nagradu "Best in Show" osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Zinic OM) za kampanju "Izgubljena stranica - Hrvatska gorska sluzba spasavanja (HGSS)" za narucitelja Hrvatska gorska sluzba spasavanja.

U ostalim kategorijama Mixx nagrade su osvojili: Brand Awareness - "Erste pametna kartica tekuceg racuna", MediaCom, iZone, Infinum za klijenta Erste banka; Direct Response and Lead Generation (2 pobjednika): "Zabava u tvom tanjuru - Podravka", Nivas za klijenta Podravka i "Launch - BabyWatch", Drap za klijenta BabyWatch, Cross-Media Integration "I Have a Kras on You – Dorina", Drap za klijenta Kras prehrambena industrija; Website - "Responsive Zadovoljna.hr", Web.burza za klijenta Nova TV; Mobile - "Erste Redomat", Infinum za klijenta Erste banka Content Marketing & Social Media - "Volim meso – Volim meso", KIOSK studio za klijenta PIK Vrbovec te Inovativna upotreba tehnologije i Inovativna upotreba tehnologije - "Interaktivni izlozi – Vip", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Vipnet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brlog/Bruketa&Zinic OM

IDEJAX - POPIS NAGRADENIH RADOVA I AGENCIJA

Nagrade X dodijeljene su u sljedecim kategorijama:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija godine: Imago reklamna agencija Oglasivac godine: Iskon Najbolja cjelovita kampanja: "ISKON - Ne daj babi s kolacima da prode!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta ISKON Hrana: "Fridrih sampinjoni - Speed baking", Imago reklamna agencija za klijenta Fridrih Pice (alkoholno i bezalkoholno): "Ozujsko - Nadimci", BBDO Zagreb za klijenta Zagrebacka pivovara Trgovina i kucanstvo: "Pitroid - Posmrtni mars", McCann Zagreb za klijenta Atlantic Grupa Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Pula film festival - Zazeli, proslava 60. rodendana Pula film festivala", Sonda za klijenta Pula film festival Telekomunikacijske usluge: "ISKON - Ne daj babi s kolacima da prode!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta Iskon Financijske i osiguravajuce usluge: "Erste banka - Gotovinski krediti - Do sutra" Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&Steiermarkische Bank Drustvene akcije: "Volonterski centar Zagreb - Uz lijepe rijeci i mrznja se lijeci", Imago reklamna agencija za klijenta Volonterski centar Zagreb Samopromocija i korporativne komunikacije: "Señor - Brand New Year", Señor

UTORAK propagandni biro i Iskon

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IdejaX posebna priznanja: Najbolji dizajn i art direction - "Señor - Brand New Year", Señor Najbolji copywriting - "Vina Matkovic - Iskrena vina", Señor za klijenta OPG Matkovic

IdejaX rang lista agencija prema broju bodova: 1. Imago reklamna agencija - 16 bodova 2. UTORAK_biro za propagandu - 10 bodova 3. McCann Zagreb - 9 bodova 4. Señor - 6 bodova 5. BBDO Zagreb - 5 bodova Grey Worldwide Zagreb - 5 bodova

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobjednici IdejaXica natjecanja

Ideja X rang lista oglasivaca prema broju bodova: 1. Iskon - 10 bodova 2. Fridrih - 6 bodova 3. Atlantic Grupa - 5 bodova Zagrebacka pivovara - 5 bodova

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo