Prima predstavlja novi vizualni identitet

Image

Novim Prima vizualnim identitetom ispričana je priča o najvećem hrvatskom proizvođaču namještaja koji je na tržištu prisutan već 25 godina

14.10.2021.
12:42
VOYO logo

Bogata tradicija u proizvodnji, dizajnu i maloprodaji namještaja prikazana je kroz modularni vizualni identitet koji je razvijen u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.

Novi identitet na jedinstven način prenosi priču o obiteljskoj tvrtki koja je kroz godine narasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Novi Prima logotip ima posebno kreirane tipografske znakove razvijene u suradnji s istaknutim tipografom Nikolom Đurekom. No, ono što ovaj rebranding podiže na novu razinu i čini potpuno različitim, su Prima patterni ili uzorci. Oni su sastavni element vizualnog identiteta, a svaki od njih posebno je osmišljen i odabran kako bi pričao o Prima brendu. Uzorci simboliziraju isprepletenost Prima sustava, prožimanje i dinamiku trendova i proizvodnje te inspiraciju, osobni stil i sklad u domu svakog kupca. Svi su povezanim bogatom paletom boja i mogu se prilagoditi svakoj vizualnoj komunikaciji.

Image

- Naš logo i popratni patterni najbolje opisuju ono što je Prima - poslovni sustav koji je prilagođen pružanju rješenja kupcu i kao takav je modularan, prilagodljiv, ali u isto vrijeme postojan i prepoznatljiv. Novim vizualnim identitetom želimo dočarati promjene koje su se unutar našeg sustava dogodile kroz desetljeća i započeti jedno novo poglavlje. Promjene su sastavni dio našeg razvoja i cijeli sustav organiziran je tako da može brzo i efikasno pratiti sve zahtjeve i trendove u industriji namještaja. Osim asortimana koji je osmislio naš dizajn tim, a proizvodi se u našim tvornicama, naše usluge također idu u korak sa svim promjenama. Iako smo mnogo toga promijenili kroz godine, naše vrijednosti ostale su iste. U centru naših planiranja i ciljeva uvijek su naši zaposlenici i naši kupci. Agencija Bruketa&Žinić&Grey prepoznala je naše vrijednosti i želju da uskladimo unutarnje promjene, rast i razvoj tvrtke s vizualnim aspektom. U njima smo pronašli partnera koji je ispunio sva očekivanja koja smo imali od ovog važnog dijela strategije razvoja tvrtke, komentirao je vlasnik i direktor Prima grupe, Renato Radić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo