Bogata tradicija u proizvodnji, dizajnu i maloprodaji namještaja prikazana je kroz modularni vizualni identitet koji je razvijen u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.
Novi identitet na jedinstven način prenosi priču o obiteljskoj tvrtki koja je kroz godine narasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih.
Novi Prima logotip ima posebno kreirane tipografske znakove razvijene u suradnji s istaknutim tipografom Nikolom Đurekom. No, ono što ovaj rebranding podiže na novu razinu i čini potpuno različitim, su Prima patterni ili uzorci. Oni su sastavni element vizualnog identiteta, a svaki od njih posebno je osmišljen i odabran kako bi pričao o Prima brendu. Uzorci simboliziraju isprepletenost Prima sustava, prožimanje i dinamiku trendova i proizvodnje te inspiraciju, osobni stil i sklad u domu svakog kupca. Svi su povezanim bogatom paletom boja i mogu se prilagoditi svakoj vizualnoj komunikaciji.
- Naš logo i popratni patterni najbolje opisuju ono što je Prima - poslovni sustav koji je prilagođen pružanju rješenja kupcu i kao takav je modularan, prilagodljiv, ali u isto vrijeme postojan i prepoznatljiv. Novim vizualnim identitetom želimo dočarati promjene koje su se unutar našeg sustava dogodile kroz desetljeća i započeti jedno novo poglavlje. Promjene su sastavni dio našeg razvoja i cijeli sustav organiziran je tako da može brzo i efikasno pratiti sve zahtjeve i trendove u industriji namještaja. Osim asortimana koji je osmislio naš dizajn tim, a proizvodi se u našim tvornicama, naše usluge također idu u korak sa svim promjenama. Iako smo mnogo toga promijenili kroz godine, naše vrijednosti ostale su iste. U centru naših planiranja i ciljeva uvijek su naši zaposlenici i naši kupci. Agencija Bruketa&Žinić&Grey prepoznala je naše vrijednosti i želju da uskladimo unutarnje promjene, rast i razvoj tvrtke s vizualnim aspektom. U njima smo pronašli partnera koji je ispunio sva očekivanja koja smo imali od ovog važnog dijela strategije razvoja tvrtke, komentirao je vlasnik i direktor Prima grupe, Renato Radić.