Majorel je orijentiran na privlačenje mladih talenata, pa tako i jednu trećinu zaposlenika čine osobe mlađe od 30 godina. Ponosno ističu svoje glavne principe – inkluzivnost, kreativnost, poštovanje, a potiče se uključenost kako za ljude, tako i za okoliš. Za sve svoje zaposlenike, Majorel organizira interne edukacije, nudi plaćen topli obrok i prijevoz.
Možda si baš ti novi član Majorel tima
Spadaš li u skupinu koju brine nedostatak radnog iskustva ili pak želiš novi početak u svojoj karijeri, postaneš li član Majorel tima, primit ćeš svu potrebnu edukaciju i trening – besplatno! Uz Majorel, možeš ostvariti svoj prvi korak u karijeri, steći sve potrebne vještine i napredovati pomažući ljudima.
Odlični uvjeti za buduće zaposlenike
Imate li barem SSS obrazovanje, odlične organizacijske vještine, poznavanje rada na računalu i orijentirani ste na zadovoljstvo kupaca s izvrsnim poznavanjem talijanskog ili njemačkog jezika – prijavite se još danas! Nudimo ugovor na neodređeno, na puno radno vrijeme i pozivamo sve zaintersirane koji vole posao s fleksibilnim radnim vremenom.
Doznajte više o poziciji Agent u korisničkoj podršci na talijanskom jeziku ili Agent u korisničkoj podršci na njemačkom jeziku do 13. listopada, a svoje CV-eve možete slati i na: recruitingcroatia@majorel.com.
Ovo je pravo vrijeme za karijeru agenta
Kako bi se što lakše povezali ljudski resursi s poznatim brendovima i omogućili potrošačima kvalitetnu uslugu u stvarnom vremenu, agenti u centru za podršku nisu samo obični posrednici, već prema Majorel viziji 'posrednici od povjerenja'.
Zanima li vas karijera agenta korisničke podrške, koji želi raditi u inovacijskom okružju gdje je fokus na stvaranje vrijednosti i razvoj novih usluga, Majorel je glavni igrač koji stalno širi nove horizonte.
Priča o Majorel: „Dosljednost, jednostavnost i vrijednost – posvuda“
„Podržavamo vaše kupce u bilo kojem trenutku, putem svakog uređaja i na način koji očekuju od svojih brendova. Govorimo njihovim jezikom gdje god da se nalaze i bez obzira na njihovu kulturu.“
Nagrađivan uspjeh
Već drugu godinu zaredom, tvrtka Majorel je proglašena vodećim 'Liderom' za globalni servis u upravljanju korisničkim iskustvom u EMEA regiji prema izvješću Everest Group kompanije (“Upravljanje iskustvom korisnika (CXM) u EMEA – Services PEAK Matrix® Assessment 2022”).
Ne zaustavlja ih ni pandemija
U 2022. Majorel širi svoje poslovanje i na Grčku, Ganu i Sjevernu Makedoniju. Nakon uspješnih godinu dana u Hrvatskoj, Majorel danas zapošljava preko 100 zaposlenih te bilježi rast, kao i prepoznatljivost na tržištu s novim projektima.
Vizija koja uvijek gleda prema naprijed
Iz dana u dan, očekivanja kupaca se mijenjaju, stoga je potrebno stalno njegovati odnos u ravnoteži između korisnika s brendom.
U modernom okruženju, gdje se često isprepliću različite mreže novih tehnologija, očekivanja potrošača i pravovremeno pružanje usluga, vrhunska operativna učinkovitost je nužan faktor koji Majorel nastoji spojiti s ljudskim potencijalom.
Prijavi se još danas i postani dio Majorel tima u Zagrebu!