Nakon što je Žuja prošlog tjedna u centru Zagreba, na glavnom gradskom trgu, postavila veliku gajbu, ekskluzivni prostor za praćenje nogometnog prvenstva, otvorenje i prvu utakmicu iz Žujine Gajbe su pratili poznati domaći navijači Goran Navojec, Daniel Bilić i Vid Juračić. I oduševili se.
Gajba je ekskluzivni 'pop up' prostor za praćenje nogometnih utakmica, ultimativna experience zona za tri osobe koje u gajbi imaju potreban mir i koncentraciju za navijanje, komentiranje i pozorno praćenje najvažnije sporedne stvari na svijetu - nogometa. Na raspolaganju su im i hrana po izboru, omiljena Žuja i prikladni gadgeti, a sve u skladu s aktualnim epidemiološkim mjerama.
„Svi vi koji uživate u Žuji, prijavite se na Žujinoj FB stranici na nagradni natječaj. Tko pobijedi, dolazi u Žujinu Gajbu. Radi se o jednom predivnom, vrlo kreativnom i inspirativnom prostoru gdje gledate utakmice, dobijete za pojesti i pijete hladnu Žuju. Mislim da je to sjajno rješenje da sa svojim frendovima pratite utakmice, a pritom vodite računa i o epidemiološkim mjerama. Imate tu što vidjeti, a nadam se da ćemo imati što vidjeti i u igri naše reprezentacije. Ova Gajba je stvarno fenomenalna, kad bih mogao ostati tu pet dana, ostao bih“, komentirao je poznati glumac i zvijezda Žujinih TV reklama Goran Navojec prilikom otvorenja Gajbe prošlog petka.
Prijave za Gajbu dostupne su na službenoj Facebook stranici Ožujskog piva i to kroz nagradni natječaj. Sudionici natječaja moraju biti kreativni i opisati kako izgleda navijanje za hrvatsku reprezentaciju s njihova dva prijatelja ili dvije prijateljice koje bi poveli u Žujinu Gajbu. Ekskluzivna mogućnost gledanja utakmica bit će na raspolaganju i korisnicima mobilne aplikacija Moja Žuja.
Divovska gajba na trgu ostaje do kraja prvenstva što je dovoljno vremena da se prijavite. Da to ne smijete propustiti slaže se i poznati radijski voditelj Daniel Bilić.
„Čuo sam da u Češkoj postoji pivski spa. Da, kupate se u pivi. Kažu da poboljšava cirkulaciju, otvara pore, omeķšava kožu i daje tijelu vitamine... Ovo mjesto je najbliže pivskom spa(-u) što si možete zamisliti - uz ekipu i nogomet, naravno!“, komentirao je.
Ravnodušan nije bio ni autor popularnog serijala 'Kvart priča', Vid Juračić.
„Žujina gajba je savršeno mjesto za pratit prvenstvo, pogotovo ako želiš neko novo iskustvo gledanja tekmi. Em imaš potpunu privatnost, em si usred žiže! Ako dofuraš ekipu, nemre ne bit dobra atmosfera“, rekao je.
Žuja je već dobro poznati partner hrvatske nogometne reprezentacije i veliki prijatelj nogometa i hrvatskih navijača. Tako će biti i na predstojećem prvenstvu. Ove godine je Žuja lansirala novu nogometnu kampanju „Ostavi srce za Hrvatsku“ i u sklopu nje novi televizijski spot i limitiranu seriju limenki. Žuja je i ponosni sponzor nove nogometne himne „8 slova“ Zaprešić Boysa i Opće opasnosti.
Svojim emocijom nabijenim televizijskim spotovima već godinama uoči važnih nogometnih natjecanja Žuja gradi pozitivno navijačko ozračje u Hrvatskoj koje je prisutno u kafićima, fan zonama, na stadionima, na trgovima i ulicama. Tamo gdje navijači ostavljaju srce za reprezentaciju kao što ga nogometaši ostavljaju na terenu. Upravo takvo ozračje želi stvoriti u središtu Zagreba, na glavnom gradskom trgu i u svojoj Gajbi koja postaje utočište u kojem će se, uz dobro pivo i ukusne zalogaje, u miru gledati utakmice predstojećeg nogometnog prvenstva.