PowderRain – nova tehnologija raspršivanja mlaza vode robne marke AXOR

Image
21.9.2017.
11:51
VOYO logo

Elegancija tuširanja uz najpreciznije silikonske mlaznice

Nadglavni tuševi AXOR-a odsad sadrže novitet – posebnu tehniku raspršivanja mlaza vode PowderRain koja, zahvaljujući desecima tankih mikro mlaznica, omogućuje potpuno vlaženje kože prilikom kojeg se mlazovi vode ne odbijaju od tijela. “PowderRain je ono najbolje što tuš može dati. Svilena kiša. Zaštitni plašt vode. Blag, mekan, no usprkos tome moćan. Poput zaštitnog plašta.” – opisala je visoku kvalitetu raspršivača Silke Giessler, voditeljica brand marketinga AXOR-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Implementacijom mikro raspršivača u tehniku raspršivanja, smanjile su se mlaznice - od 0.6 do 1.2 milimetra – promjer otvora na standardnim tuševima – do svega 0.35 milimetara, a upravo to je razlog zbog kojeg se na disk za raspršivanje može smjestiti veći broj mlaznica. Novi nadglavni tuš AXOR 350 1jet sadrži više od 1000 mlaznica koje pružaju jedinstven osjećaj tuširanja. Jan Heistergen, potpredsjednik proizvodnog menadžmenta Grupe Hansgrohe ističe kako su “mlaznice gušće raspoređene što pojačava ispiranje kože”.

Količina, raspodjela, smanjenje veličine i proizvodnja silikonskih mlaznica rezultat su dubinske tehničke stručnosti, iskustva i preciznosti. Da bi se odredila idealna udaljenost i raspored mlaznica, njihovo ponašanje i stabilnost prilikom izloženosti vodenom tlaku, provedeni su brojni testovi. “Bilo nam je važno da razvijemo i konstruiramo alat koji nam dopušta preciznu proizvodnju diska za raspršivanje i njegovih mlaznica na mikrometarskoj razini,” naglasio je Jan Heisterhagen. PowderRain, dio novog AXOR ShowerHeavena 1200 ⁄ 300 4jet, AXOR 350 1jet nadglavnog tuša i AXOR ShowerPipea 800, nježan je, blag, no usprkos tome moćan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, Grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.

Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kuća Kardashian
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo