Poslijediplomski studij marketinga

Biti marketinški stručnjak u današnje vrijeme pravi je izazov.

26.10.2010.
13:37
VOYO logo

Marketinški profesionalci sve češće se odlučuju za nastavak obrazovanja na poslijediplomskom studiju kako bi ostali konkurentni na sve zahtjevnijem tržištu rada. Pritom traže kvalitetan poslijediplomski studij, mogućnost za osobni razvoj, timski rad i poticajno okruženje, tj. sve što je potrebno za upotpunjavanje njihovih znanja, vještina, talenta i ambicije. Iskustva pokazuju da osobe sa završenim poslijediplomskim studijem lakše pronalaze željeni posao i kvalitetnije upravljaju karijerom.

Poslijediplomski studij marketinga

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://www.efzg.hr/mm na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu već 5. godinu zaredom najtraženiji je poslijediplomski studij marketinga u Hrvatskoj. Voditelji studija su prof. dr. sc. Jozo Previšić i prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, ugledni profesori Katedre za marketing i autori brojnih knjiga te znanstvenih i stručnih članaka iz područja marketinga. Do sada je na studiju školovano više od 120 polaznika iz brojnih poduzeća u Hrvatskoj poput VIPnet-a, T-HT-a, Ernst & Younga, Belupa, Dukata, Atlantic Grupe, Mercatora, Varteksa, Zagrebačke banke, Privredne banke, L'Oreala i drugih.

Studij je namijenjen osobama koje upravljaju marketinškim aktivnostima, a to su direktori marketinga, upravitelji proizvodom (product manageri), upravitelji markama (brand manageri) i specijalisti marketinga (za upravljanje marketinškom komunikacijom, prodajom i distribucijom, cijenama). Osim ekonomistima, studij je namijenjen i neekonomistima koji rade na marketinškim pozicijama, a uz svoju osnovnu struku žele steći i specijalizaciju u marketingu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Suvremeni program i metode učenja Program studija oblikovan je po uzoru na suvremene poslijediplomske studije i poslovne škole zapadnoeuropskih i američkih sveučilišta. U oblikovanju programa sudjelovali su i vodeći marketinški menadžeri u hrvatskim poduzećima, posebice u praktičnim aspektima poslovanja. Osim suvremenoga programa, studij nudi napredne metode i tehnike nastave poput korištenja marketinške simulacije MARKSTRAT, koju su razvili profesori prestižne poslovne škole INSEAD.

Poslijediplomski studij Marketinški menadžment nudi: •kompetentne i iskusne profesore i goste predavače iz prakse •suvremeni program usklađen s Bolonjskom deklaracijom •sveučilišnu diplomu •nastavu prilagođenu poslovnim obvezama polaznika

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upisi polaznika u 5. generaciju su u tijeku, a više informacija možete saznati na web stranicama studija http://www.efzg.hr/mm, putem e-pošte (mailto:vskare@efzg.hr) ili telefona 01/238-3305 i 098/271-466.

/* */

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://trajan.httpool.com/js.ng/site=iskon&targetsite=iskon&category=&subcat=&AdSize=pixel&PagePos=3
Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo