Otvorene prijave za treće izdanje studentskog natjecanja IdejaXica

26.2.2014.
14:51
VOYO logo

IdejaXica je projekt namijenjen studentima i budućim generacijama marketinških stručnjaka koji im omogućava da se natječu na primjeru realnog zadatka iz prakse. Zadatak ovogodišnjeg natječaja je osmišljavanje kreativne, inovativne i neuobičajene marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o.

"Ovogodišnjim natjecanjem IdejaXica pred studente smo postavili pravi marketinški izazov na kojem će imati izvrsnu priliku demonstrirati svoje znanje i kreativnost. Studenti će uz osmišljavanje ponude naših proizvoda trebati predložiti i marketinšku komunikaciju koja treba biti nestandardna, inovativna i drugačija. Veliku važnost posebno će imati njihove ideje za korištenje neuobičajenih kanala komunikacije ili netipično korištenje uobičajenih kanala – upravo ono po čemu su specifične marketinške komunikacije Vipneta, a što je potvrđeno višestrukim IdejaX nagradama. Pobjednički tim ili osobu čiji rad bude proglašen najboljim nagradit ćemo novom generacijom tableta - Vipme Lenovo IdeaTab A5500", izjavila je predsjednica žirija Ivana Galić, rukovoditeljica Marketinških komunikacija Vipneta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IdejaXica ove godine donosi nekoliko značajnih unaprijeđenja. Svi studenti i članovi tima koji prijave radove na IdejuXicu, ove godine dobivaju besplatnu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu. S ciljem poticanja veće zapošljivosti studenata planira se pokretanje online zone mladih talenata na portalu Posao.hr koja će najboljim studentima natjecanja poslužiti kao platforma za predstavljanje potencijalnim poslodavcima. Unesene su izmjene i u sustav žiriranja pa će ove godine stručni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, ocjenjivati radove i birati finaliste, dok će o pobjedniku odlučivati klijent, odnosno Vipnet. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.

Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. travnja 2014. putem adrese elektronske pošte: idejaxica@idejax.com. Više informacija na: danikomunikacija.com

Za dodatne informacije: Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić, tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr

HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo