Osvoji Franck poklon pakete!

Predlozi haiku pjesmu koja sadrzi rijeci Franck i kava jer 10 najkreativnijih pjesama nagradujemo s Franckovim poklon paketima.

11.9.2014.
15:45
VOYO logo

http://apps.jutarnji.hr/forms/public/forma/39

Imena pobjednika ce biti objavljena 26.09. na stranici www.jutarnji.hr/Franck

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Franck je predstavio svoju Kava&Kava platformu, marketinsku i tehnolosku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.

Rijec je o jedinstvenoj promotivno-komunikacijskoj platformi koja, pomocu aplikacije za pametne telefone, integrira drustvene mreze, ugostiteljske objekte i mobilne uredaje. Franck tako postaje prva kompanija na europskom trzistu hrane i pica koja svojim partnerima u ugostiteljstvu nudi inovativno rjesenje za ucinkovitu komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapredenje poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cjelokupan projekt – od inicijalne ideje Francka do finalnog rjesenja, predstavili su voditelji tima odgovornog za realizaciju - Drazen Posavcevic, brend menadzer iz Francka te Nikola Vrdoljak, strucnjak za digitalne komunikacije.

Kava&Kava: prednosti za partnere Francka (ugostitelje)

Lansiranjem Kava&Kava platforme Franck svojim partnerima – ugostiteljskim objektima – nudi besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima kroz oglasavanje promotivnih akcija, posebnih ponuda i razlicitih dogadanja koja organiziraju. Osim toga, daje im mogucnost kreiranja vlastitog programa vjernosti odnosno sustava nagradivanja svojih redovitih gostiju, prednosti postojeceg Franck programa vjernosti, vlastitu web podstranicu na www.kavakava.hr te priliku za dodatnu promociju na drustvenim mrezama (Facebook, Twitter).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bitno je naglasiti da nagrade i akcije iz programa vjernosti koje Kava&Kava partneri nude i komuniciraju, ne moraju biti vezane iskljucivo uz ponudu Francka, vec ugostitelji platformu mogu koristiti za promociju svoje cjelokupne ponude i aktivnosti.

Franck na ovaj nacin podrzava svoje partnere iz HoReCa kanala, odnosno male obrte i poslovne subjekte – kafice, restorane, klubove - omogucavajuci im da uz minimalna ulaganja osmisle program vjernosti i aktivnosti kako bi zadrzali postojece i privukli nove goste u svoj lokal te u konacnici povecali promet i prihode. Partneri kroz ovu platformu takoder mogu prikupljati i pratiti statistiku o promotivnim aktivnostima te sukladno rezultatima, prilagodavati sadrzaje i ponudu kafica zeljama svojih gostiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kava&Kava platforma nastala je temeljem nase zelje da, kao lider u espresso kategoriji, pruzimo jos vecu podrsku svojim partnerima u HoReCa kanalu te da njihove goste, odnosno nase krajnje potrosace, dodatno nagradimo za vjernost. Ugostitelji su odmah prepoznali prednosti i promotivni potencijal koji im na ovaj nacin pruzamo pa se platformi u vrlo kratkom roku prikljucilo vise od 700 lokala, a smatrphone aplikaciju i prije sluzbenog predstavljanja preuzelo je oko 3000 korisnika", istaknuo je Drazen Posavcevic, brend menadzer iz Francka.

Zanimljivosti i nagrade za korisnike Kava&Kava aplikacije

Mobilna aplikacija preuzima se besplatno s Apple AppStorea i Google Playa, a pomocu nje korisnici prate akcije i dogadanja u svojim omiljenim kaficima i kaficima u njihovoj blizini te na oznacenim Kava&Kava lokacijama sakupljaju bodove. Uz pracenje akcija i pogodnosti, moguce je s prijateljima na drustvenim mrezama podijeliti informaciju o svojoj lokaciji („check-in“) te ih pozvati na kavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sakupljene bodove korisnici potom mijenjaju za nagrade kafica, ali ih nagraduje i Franck. Bodovi se tako mogu zamijeniti i za vrijedne Franck nagrade na webshopu www.kavakava.hr – mobitele, poklon bonove, majice, salice itd. U nadolazecem razdoblju Franck ce uloziti svoje resurse u edukaciju partnera kako bi aktivno krenuli u izgradnju programa vjernosti za svoje goste te tako obogatili ponudu za korisnike aplikacije.

Predstavljena verzija platforme tek je njezina prva inacica koja ce se u buducnosti razvijati prema povratnim informacijama s trzista. Do kraja 2014. godine aplikacija bi trebala biti dostupna na 2.000 partnerskih lokacija u HoReCa kanalu diljem Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo