Kreativni Laboratorij, inače proizvođač mnogih unikatnih i ručno izrađenih luksuznih i originalnih hrvatskih proizvoda, ovime je ponovno osvojio svijet. Nakon uspješnog predstavljanja svojih proizvoda na sajmu luksuza u Dubaiu u veljači 2013.godine, ova velikogorička tvrtka je u rujnu ove godine potpisala ekskluzivni ugovor s londonskim Harrodsom, jednom od najluksuznijih i najvećih robnih kuća na svijetu. Među renomiranim brendovima iz cijelog svijeta poput Dom Perignona, Hermesa, Rolexa ili Hennessya od ove godine možete pronaći i hrvatski proizvod Golden Olive Oil – limitiranu ediciju ekstra djevičanskog maslinovog ulja pomiješanog s listićima čistog zlata.
Antonio Božić, direktor tvrtke i dizajner Golden Olive Oil proizvoda ovim povodom izjavio je: ''U stvaralačkom procesu izrade proizvoda, uz tim Kreativnog laboratorija aktivno sudjeluje i 13 različitih obrtnika i zanatlija iz Hrvatske. Ova nagrada potvrda je predanog dugogodišnjeg rada svih nas i predstavlja daljnji poticaj osnaživanju i očuvanju hrvatskih tradicijskih obrta i malih zanata uizumiranju, uključivanjem što većeg broja domaćih subjekata u proizvodnju i konceptualni razvoj tvrtke. Golden Olive Oil je zasad jedini hrvatski proizvod prisutan u Harrodsu koji je u konkurentnom okruženju uspio osigurati prepoznatljivost hrvatskog proizvoda. Takvo postignuće čini ovu nagradu i priznanje još većim i svjedoči o još jednom uspjehu hrvatskih tvrtki u svijetu.'' Osim u Veliku Britaniju, Kreativni laboratorij putem ovlaštenih distributera svoje proizvode izvozi u Nizozemsku i na Bliski istok. U skoro vrijeme namjera im je proširiti se i na tržišta Rusije, Azije i SAD-a.