9. izdanje konferencije Marketing and Sales by Numbers /

Okupilo mnogobrojna lica marketinške i prodajne scene u Hrvatskoj

Image

Kako bi zajedno otkrili načine za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama te pronašli odgovor na pitanje svih pitanja 'kako povećati prodaju?', u zagrebačkom Mozaik event centru jučer su se na devetom izdanju konferencije Marketing and Sales by Numbers u organizaciji poslovnog tjednika Lider okupili mnogobrojni marketinški i prodajni stručnjaci.

5.7.2024.
14:37
VOYO logo

Kroz brojne panele i predavanja konferencija i njezini sudionici bavili su se temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj‘ konverziji, novim medijima i nadolazećem oglašavanju na TikTok, kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bilo je tu riječi i o reputaciji te što ona znači za prodaju, kao i o novim čudima AI pomoćnika.

Image

Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi je potrebno za komunikaciju bez pogreške, a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. Kao uvod u panel raspravu Marko Jambrešić(iProspect/Dentsu Croatia) predstavio je istraživanje o Z-dovcima i pozornosti, a kasnije su mu se na panelu o pozornosti pridružiti Hrvoje Škurla (Pink Moon), Mia Lasić (Addiko Bank) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom), pod moderatorskom palicom Liderove novinarke Sandre Babić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O komunikaciji koja prodaje zanimljivo je i interaktivno izlaganje imao business communication coachAnte Mihaljević, a može li i kako tehnologija potaknuti emocionalne pokretače objasnila je Mirjana Badurina Čanak (msg global solutions).

Image

O čarima konverzije u panel-raspravi razgovarali su Ivan Horvat (dm Hrvatska), Ana Radišić (Putem oblaka), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek(Marker)i moderator Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dinamične rasprave i predavanja

U drugom dijelu konferencije marketinški konzultant Marijan Palić istresao je svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku, nakon čega će je uslijedio panel ‘Trendovi zakupa medija‘ na kojem su sudjelovali Vedran Vereš (Telegram Media Grupa), Hrvoje Odak (RTL Hrvatska), Maja Šplajt (Real Grupa) i Lucija Knežić (Peugeot, Citroën, DS Automobiles), a moderatorica panela bila je Anamarija Horaček (mmb media agentur).

Uslijedila je rasprava o važnosti reputacije, koju je također vodila Liderova novinarka Sandra Babić, a svoja su mišljenja i iskustva podijelile Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije), Tatjana Petričušić (LEDO Plus) i Ana Bagarić (Valicon).

Kako su iskoristili generativnu umjetnu inteligenciju za jačanje brenda i rast biznisa na panelu ‘AI report‘ ispričali su Sonja Popović (msg global solutions), Ksenija Latković Kozarac (Podravka), Mislav Malenica (Mindsmiths) i Gordan Kreković (Visage Technologies), a raspravu je vodila Ana Plišić (01 Content & Technology – C3 Croatia).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konferencija je završila predavanjem o stresu kao sastavnom dijelu života jer se s njime ne znamo nositi te o tome kako ga eliminirati, kojega je održao Dario Mišković (Medical Yoga Centar).

Image

Marketing and Sales by Numbers konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Generalni sponzor bio je msg global solutions, zlatni sponzor Ledo, srebrni sponzor Gizeh, a sponzori su bili i Arabesca, BITE ME, Borotalco, Chilly, Hipp, Hrvatski telekom, Marker, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Nivea, Pipi, Polleo sport, Rio mare, Smac, S.Oliver i UHU.

Medijski pokrovitelji bili su ADLUUX, B1 MEDIA i Press clipping.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo