Odgovorni u borbi protiv plastike: Lidl Hrvatska do kraja 2019. planira iz asortimana isključiti artikle od plastike za jednokratnu uporabu

Image
5.7.2018.
14:54
VOYO logo

Slijede daljnje mjere s ciljem smanjenja uporabe plastike

Nakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja. Lidl Hrvatska će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom. Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska. Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.

Lidl Hrvatska aktivno djeluje u smjeru oblikovanja i provođenja novih projekata i inicijativa u svrhu smanjenja uporabe plastike. Bojan Vuković kaže: „Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Strateški 360 stupnjeva pristup smanjenju upotrebe plastike Schwarz grupe

Kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih grupacija, Schwarz grupa - čiji su dio Lidl i Kaufland - svjesna je svoje odgovornosti, posebice prema okolišu, te djeluje u skladu s time. Kao dio sveobuhvatne strategije od 360 stupnjeva za smanjenje upotrebe plastike, Schwarz grupa razvija mjere i provodi ih u svijetu. Ova strategija ima za cilj smanjenje korištenja plastike i njezinih štetnih utjecaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
Pogledajte! /

Uručene nagrade pobjednicima GigaBEEtno natječaja