Domaće, a svjetsko /

Nova linija Anamaria napitaka na bazi kave, bez laktoze i pogodna za vegane

Image

Novi dokaz da hrvatske tvrtke itekako prate svjetske trendove

17.1.2024.
15:11
VOYO logo

Recentne statistike pokazuju kako oko čak 65 % svjetskog stanovništva ima smanjenu sposobnost probave laktoze, dok nešto više od 1 % populacije čine vegani, a 22 % vegetarijanci. Bez obzira radi li se o odabiru zbog etičkih načela ili zdravlja, činjenica je da mnogi danas više pozornosti obraćaju na zdrav život i prehranu. Navike se mijenjaju u pozitivnom smislu, zbog čega brojni certifikati na ambalažama proizvoda u posljednje vrijeme više nisu ekskluziva, već nužnost koju traže potrošači.

Image

Porast alergija i intolerancija te potreba za promjenom načina života i prehrane, sve se više odražava i na pomake u industriji napitaka - i to baš onoj koja se odnosi na mnogima omiljeni ritual s kojim tradicionalno započinju dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo, volumenom jedno od najvećih globalnih tržišta, vrlo spremno odgovara na potrebe današnjih konzumenata. Primjerom to dokazuje i renomirani domaći proizvođač s dugom tradicijom na hrvatskom tržištu Anamaria Company – tvrtka koja je nedavno lansirala svoju prvu liniju instant mješavina bez laktoze koja je uz to prikladna i za vegane. S dodatnim Kosher i Halal certifikatima, njihove nove mješavine - u obliku klasičnog Cappuccina te 2u1 i 3u1 napitaka - rezultat su posebnog načina proizvodnje u kojemu se naglasak stavlja na brigu o životinjama te ne sadrže dodatke koji se protive načelima veganstva.

Image

Intolerancija na laktozu nedostatak je dovoljne količine enzima laktaze za razgradnju laktoze koja je prirodno prisutna u mlijeku. Intolerantne osobe stoga mogu ili potpuno izbjegavati sve mliječne proizvode ili konzumirati mliječne proizvode u kojima je laktoza već unaprijed razgrađena i time probavljivija. Zdraviju i „lakšu“ verziju napitka za razbuđivanje svima koji žele brinuti o svom zdravlju, a pritom se ne odreći omiljenog rituala, upravo je ono što je ponudio domaći proizvođač kave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako s 3,8 kg po glavi stanovnika Hrvatska nije među top pet zemalja u Europi po potrošnji kave (čak je i iza „susjeda“ poput BiH, Srbije i Slovenije), kava jest neodvojiv dio naše tradicije i kulture. U režiji uglednog hrvatskog proizvođača, nova linija napitaka na bazi kave, sada je dostupna u bolje opskrbljenim trgovačkim lancima u hvalevrijednoj 'lakšoj' varijanti bez laktoze, za zadovoljstvo dostupno svima – bez ograničenja.

Image

Više informacija potražite na: www.anamaria.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo