Tommy /

Lider u maloprodaji svih dalmatinskih županija

Image

Tommy je prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija.

16.11.2022.
16:32
VOYO logo

Takva pozicija je nedvojbena i neupitna prema svim relevantnim i ključnim pokazateljima poslovanja; prema ukupno ostvarenom prihodu, prema dobiti, prema novostvorenoj vrijednosti, prema broju zaposlenih te visini primanja radnika.

Tommyjev prihod u 2021. godini iznosio je 3.604.308.000 kn, sa zabilježenim rastom od 14,28 % što je više od stope rasta prihoda trgovine na malo i što upućuje na dodatno povećanje tržišnog udjela Tommy-ja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snagu liderske pozicije Tommy-ja potvrđuje i činjenica da su ukupan prihod i profitabilnost poslovanja veći od zbrojenih pokazatelja poslovanja ključnih tržišnih izazivača na regionalnoj razini.

Tržišna pozicija je osnažena i u drugim županijama, jer je prodajna mreža proširena i na nekim novim područjima kao npr. u Karlovačkoj županiji, te je razvidno da je Tommy nacionalno relevantan trgovački lanac s trendom rasta udjela na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To su vrlo značajna postignuća za našu tvrtku, a ključni doprinos takvom rezultatu daju naši radnici kao važni dionici kvalitetnog poslovnog rezultata. Unatrag nekoliko godina, unatoč specifičnim i izazovnim gospodarskim okolnostima, kontinuirano poboljšavamo status i materijalna prava radnika na različite načine; od povećanja osnovne plaće, dodatnih isplata nagrada i stimulacija za radni rezultat, naknada za prehranu do redovitih isplata prigodnih nagrada za Uskrs i Božić, te ostalih dodataka, što Tommy dovodi u red najpoželjnijih poslodavaca u maloprodaji, koji nudi bolje uvjete rada od konkurencije. Status radnika poboljšan je i u pogledu mogućnosti profesionalnog razvoja, usavršavanja i napredovanja kroz edukativne programe i suradnju s visoko školskim ustanovama.

Liderska pozicija koju smo dostigli kontinuiranim ulaganjima u rast i razvoj poslovanja, obvezuje nas da i dalje primjenjujemo poslovnu strategiju u kojoj su kupci i njihove potrebe uvijek u prvom planu.

Veliki doprinos unapređenju pozicije Tommy-ja daju i stalne inovacije, te uvođenje dodatnih prodajnih kanala i usluga koje kontinuirano implementiramo, kao i realizacija projekata kojima aktivno potičemo digitalnu i energetsku transformaciju poslovanja.

Važan dio naše poslovne strategije su i aktivnosti društveno odgovornog poslovanja. Nizom konkretnih projekata i aktivnosti podupiremo ponajviše lokalne zajednice u kojima poslujemo s ciljem da naš poslovni uspjeh bude vrednovan i doprinosom društvenoj zajednici, njezinom razvoju i boljitku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tommy je najveći donator i sponzor brojnih sportskih klubova i društava, kao i niza sportskih događaja, sudjelujemo i u aktivnostima vezanim za održivi razvoj i očuvanje okoliša, poboljšanje zdravstvene i socijalne skrbi, humanitarnim akcijama, unapređenju edukacijske razine mladih, a financijski podupiremo niz kulturnih događaja i organizacija koji za cilj imaju očuvanje hrvatske tradicijske baštine.

Tommy svakodnevno odgovara tržišnim izazovima, a naša je ambicija da putem realizacije budućeg razvoja dodatno ojačamo svoje pozicije i održimo neupitni status tržišnog lidera, ne samo kao prepoznatljiv trgovački lanac sa izvrsnim poslovnim rezultatima, već i kao vrlo poželjan poslodavac te društveno odgovorna kompanija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu