KRIS HOET - / viralni čarobnjak agencije DUVAL GUILAUME MODEM na Danima komunikacija

Na Dane komunikacija 2014. koji se održavaju od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju dolazi Kris Hoet, direktor za digitalne medije agencije Duval Guillaume Modem iz Antwerpena.

6.3.2014.
11:54
VOYO logo

Duval Guillaume Modem je trenutno najpoznatija belgijska kreativna agencija koja u posljednje vrijeme osvaja najprestižnije nagrade na najvećim europskim i svjetskim marketinškim događanjima kao što su Eurobest i Cannes Lions na kojem su prošle godine osvojili 10 Lionsa, a godinu prije čak 15 nagrada.

Iz kreativne radionice Duval Guillaume Modem, a pod vodstvom Krisa Hoeta proizašli su neki od najuspješnijih virala u posljednjih nekoliko godina. Posebno velik interes izazvala je nagrađivana viralna kampanja "See how easily freaks can take over your life" koju je Hoet radio za Udruženje belgijskih banaka. Cilj kampanje bio je demonstrirati kako podaci o određenoj osobi dostupni online mogu rezultirati krađom identiteta. Objavljeni viral potaknuo je razmišljanja o tome kako pažljivo trebamo brinuti o zaštiti svojih online identiteta. Viral "Push to add drama" iz 2012. napravljen za televizijsku mrežu TNT Benelux, a koji prikazuje što se događa nakon pritiska na crveni gumb postavljen na prometna mjesta u malim gradovima u Belgiji i Nizozemskoj iznad kojih je postavljen natpis "Push to add drama". Taj je viral u trenutku postao onilne hit s preko 10 milijuna pregleda u prvih 48 sati na YouTubeu, a do danas je zabilježio gotovo 50 milijuna pregleda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako Kris i njegovi viralni čarobnjaci stvaraju jedinstvene, dramatične i zapanjujuće kampanje saznat ćete ako dođete ovog svibnja na Dane komunikacija u Rovinj. Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika dostupne su na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo