
Borba protiv plastike postaje sve važnija tema u politici i društvu.
Maloprodaja u tom kontekstu ima važnu ključnu ulogu. Kaufland je također toga svjestan i djeluje: grupacija Schwarz, u koju spada i Kaufland, pokrenula je sveobuhvatnu strategiju za borbu protiv plastike. U njoj su jasno definirani pojmovi poput smanjenja uporabe plastike, poboljšanje mogućnosti recikliranja i promicanje održive ambalaže. U tom okviru Kaufland će do 2025. godine u svim zemljama smanjiti uporabu plastike za najmanje 20 %, osigurati mogućnost recikliranja ambalaže vlastite robne marke do 100 % te do kraja 2019. godine povući odabrane plastične artikle iz asortimana.
„
Uporaba plastike pod povećalom
Uporaba plastične ambalaže općenito će se značajno smanjiti, odnosno gdje je moguće, u potpunosti izbjeći, i to u cijelom Kauflandu. U artikle koji će se povući iz asortimana do kraja 2019. godine ubrajaju se, primjerice, plastični štapići za uši koji će u svim zemljama biti zamijenjeni alternativnim rješenjem. Isto vrijedi za plastične slamke i jednokratno plastično posuđe vlastite robne marke. U potonjem slučaju ćemo uz održivije, kartonsko posuđe, u naš asortiman sve više uvoditi višekratno posuđe. Uvijek ćemo polaziti od sljedećeg pitanja: koji utjecaj ima neki artikl na okoliš i u kojoj mjeri se on može reciklirati? Međutim, ovdje nije riječ isključivo samo o izbjegavanju vrlo očitog plastičnog otpada: poduzeće se već 2013. godine obvezalo na to da u vlastitim kozmetičkim proizvodima i proizvodima za njegu tijela, kao i sredstvima za pranje i čišćenje neće upotrebljavati čvrste čestice mikroplastike.
Širenje svijesti na sve strane
No uz ostvarenje svih opisanih ciljeva, Kaufland želi senzibilizirati i svoju okolinu.
„
Slična je situacija i s dobavljačima, kako u slučaju vlastitih robnih marki, tako i onih ostalih. Internacionalni odjeli Kauflanda u zajedničkim radnim skupinama i intenzivnom razmjenom pokušavaju pronaći nove načine povećanja udjela reciklata u ambalažama te ulažu u razvoj inovativnih alternativa za ambalažu.
„






