Hrvati vole kupovati online i vjeruju domaćim web shopovima, rezultati su najnovijeg istraživanja udruge eCommerce Hrvatska. U današnjem ubrzanom načinu života, sve se više ljudi okreće online kupnji, a podaci istraživanja pokazuju ne samo da raste broj kupaca online generalno, već je za 4 puta porastao broj kupaca koji kupuju online čak više puta u istom danu.
Očekivan je podatak da se na internetu najviše kupuju odjeća i obuća, no korisnici su prepoznali i udobnost naručivanja namirnica iz vlastitog doma stoga raste broj kupaca koji preko interneta kupuju prehrambene namirnice. Širok izbor proizvoda i brza dostava svakako su argumenti koji idu u prilog online shoppingu, a cijena je još uvijek ključni argument za kupnju kod skoro 40 % kupaca.
U cilju pružanja sigurnog i učinkovitog iskustva plaćanja tisućama kupaca svaki dan, Tommy je izabrao Monri Payments kao pouzdanog partnera u procesiranju plaćanja karticama i drugim alternativnim metodama plaćanja.
„Suradnja s Monri Paymentsom omogućava nam da se fokusiramo na razvijanje najboljih rješenja za naše kupce. S Monrijem smo optimizirali i ubrzali vlastito poslovanje u segmentima poput održavanja sustava i osiguravanja maksimalne zaštite plaćanja. Zahvaljujući Monrijevom rješenju za online plaćanje, možemo lakše i efikasnije raditi na unapređenju kupnje, kako u prodavaonicama, tako i preko web shopa i aplikacije.“ - poručuju iz Tommyja.
Monri Payments, lider u segmentu kartičnog plaćanja, u prošloj je godini procesuirao svaku treću kartičnu transakciju na POS terminalima u prodavaonicama i drugim fizičkim platnim mjestima. „Ponosni smo što je Tommy u segmentu inovativne i integrirane naplate izabrao upravo nas kao svojeg strateškog partnera. Tommyjeva aplikacija odličan je primjer kako spojiti online i offline iskustvo kupnje na praktičan i jednostavan način. Omnichannel naplata predstavlja srž naše suradnje i opravdava Monrijevo dugogodišnje ulaganje u razvoj procesa plaćanja koji će korisnicima pružiti sigurno, ugodno i efikasno iskustvo, bez obzira na to gdje i kako kupuju“ - poručuju iz Monri Paymentsa.
Kako bi obilježili još jednu godinu uspješne suradnje, Tommy i Monri daruju Tommyjeve kupce u sklopu nagradnog natječaja na društvenim mrežama do 7. travnja 2024. Kupci sudjelovanjem imaju priliku osvojiti 3 x 300 € na Tommy darovnoj kartici. Svi detalji o nagradnom natječaju mogu se pronaći na službenom Tommy Facebook profilu (ili klikom ovdje).
Neovisno o tome kupuju li u prodavaonici ili iz udobnosti svog doma, Tommyjeve kupce i kroz 2024. godinu čeka siguran i pouzdan sustav naplate jer u Tommyju plaćaju preko Monrija.