Tommy oblikuje budućnost kupnje uz Monri Payments /

„Karticom u Tommyja plaćaš preko Monrija!“

Image

Trgovački lanac Tommy odabrao je Monri Payments kao partnera za procesiranje plaćanja, što je rezultiralo optimizacijom poslovanja i unapređenjem iskustva kupnje putem aplikacije. Kroz nagradni natječaj na društvenim mrežama, Tommy i Monri obilježavaju uspješnu suradnju, pružajući kupcima povjerenje u sigurnost plaćanja neovisno o načinu kupnje.

3.4.2024.
14:49
VOYO logo

Hrvati vole kupovati online i vjeruju domaćim web shopovima, rezultati su najnovijeg istraživanja udruge eCommerce Hrvatska. U današnjem ubrzanom načinu života, sve se više ljudi okreće online kupnji, a podaci istraživanja pokazuju ne samo da raste broj kupaca online generalno, već je za 4 puta porastao broj kupaca koji kupuju online čak više puta u istom danu.

Očekivan je podatak da se na internetu najviše kupuju odjeća i obuća, no korisnici su prepoznali i udobnost naručivanja namirnica iz vlastitog doma stoga raste broj kupaca koji preko interneta kupuju prehrambene namirnice. Širok izbor proizvoda i brza dostava svakako su argumenti koji idu u prilog online shoppingu, a cijena je još uvijek ključni argument za kupnju kod skoro 40 % kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U cilju pružanja sigurnog i učinkovitog iskustva plaćanja tisućama kupaca svaki dan, Tommy je izabrao Monri Payments kao pouzdanog partnera u procesiranju plaćanja karticama i drugim alternativnim metodama plaćanja.

Image

„Suradnja s Monri Paymentsom omogućava nam da se fokusiramo na razvijanje najboljih rješenja za naše kupce. S Monrijem smo optimizirali i ubrzali vlastito poslovanje u segmentima poput održavanja sustava i osiguravanja maksimalne zaštite plaćanja. Zahvaljujući Monrijevom rješenju za online plaćanje, možemo lakše i efikasnije raditi na unapređenju kupnje, kako u prodavaonicama, tako i preko web shopa i aplikacije.“ - poručuju iz Tommyja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Monri Payments, lider u segmentu kartičnog plaćanja, u prošloj je godini procesuirao svaku treću kartičnu transakciju na POS terminalima u prodavaonicama i drugim fizičkim platnim mjestima. „Ponosni smo što je Tommy u segmentu inovativne i integrirane naplate izabrao upravo nas kao svojeg strateškog partnera. Tommyjeva aplikacija odličan je primjer kako spojiti online i offline iskustvo kupnje na praktičan i jednostavan način. Omnichannel naplata predstavlja srž naše suradnje i opravdava Monrijevo dugogodišnje ulaganje u razvoj procesa plaćanja koji će korisnicima pružiti sigurno, ugodno i efikasno iskustvo, bez obzira na to gdje i kako kupuju“ - poručuju iz Monri Paymentsa.

Kako bi obilježili još jednu godinu uspješne suradnje, Tommy i Monri daruju Tommyjeve kupce u sklopu nagradnog natječaja na društvenim mrežama do 7. travnja 2024. Kupci sudjelovanjem imaju priliku osvojiti 3 x 300 € na Tommy darovnoj kartici. Svi detalji o nagradnom natječaju mogu se pronaći na službenom Tommy Facebook profilu (ili klikom ovdje).

Neovisno o tome kupuju li u prodavaonici ili iz udobnosti svog doma, Tommyjeve kupce i kroz 2024. godinu čeka siguran i pouzdan sustav naplate jer u Tommyju plaćaju preko Monrija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu