Kako razumjeti marketing 21. stoljeća? Saznajte u Visokoj poslovnoj školi Zagreb

Image
Foto: Boris Kovačev
28.9.2015.
14:59
Boris Kovačev
VOYO logo

Promjena je jedina konstanta na području marketinga – kvalitetna i kontinuirana edukacija, uz pravi omjer teorije i prakse, daje mogućnost sadašnjim i budućim „marketingašima“ da shvate ključ uspjeha uz stalne promjene.

Kreativnost, dinamičnost i inovativnost najadekvatniji su epiteti za opisati industriju marketinga u tri riječi, naravno uz konstantnu spremnost prilagođavanja promjenama na tržištu. Slojevitost ovog područja zahtjeva široko znanje, adekvatnu edukaciju i spremnost na cjeloživotno učenje, no s druge strane, riječ je o jednom od najpoželjnijih poslova na svijetu. Svi koji žele studirati marketing i ujedno ga razumjeti u 21. stoljeću, prvo moraju odabrati kvalitetno obrazovanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Visoka poslovna škola Zagreb vodeća je ustanova u obrazovanju stručnjaka na području marketinga i komunikacija u kojoj se kvaliteta obrazovnih procesa kontinuirano unaprjeđuje u skladu s potrebama tržišta, razvojem novih komunikacijskih kanala te uključivanjem stručnog kadra iz realnog sektora u nastavu. Kombinacija stalnih predavača sa znanstvenom karijerom, gostujućih predavača koji dolaze iz realnog sektora poput marketinških stručnjaka iz Greya, Imaga te Brukete & Žinića, kao i program koji je cjelovit i prilagođen potrebama budućih zaposlenika, omogućava svakom studentu Visoke poslovne škole Zagreb da razumije marketing 21. stoljeća.

Dr. sc. Lukša Lulić, dekan Visoke poslovne škole Zagreb ističe prednost specijalističkog diplomskog i preddiplomskog stručnog studija upravo zbog kvalitete programa i zanimljivih predavača:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Studenti Visoke poslovne škole Zagreb na taj način mogu od vrhunskih stručnjaka, specijalista iz marketinških agencija, raznih medijskih kuća, ali i gospodarstvenika i menadžera raznih javnih i privatnih kompanija i institucija, na praktičnim primjerima steći kompetencije potrebne za cjelovito vođenje marketinga i komunikacija, kao i poznanstva s vodećim ljudima iz struke. Studijski programi su u potpunosti usklađeni sa stanjem na tržištu i cjelokupnim radnim okruženjem i principima Bolonjske deklaracije koja je prihvaćena u većem dijelu Europe.“

Prijave za drugi upisni rok su otvorene putem web stranice www.vpsz.hr . Upisi za preddiplomski studij održat će se 30. rujna, a za diplomski studij 06. i 30. listopada ove godine.

Više informacija može se dobiti na broj telefona 01/6310 888, 01/6310 889, 01/ 6310 844, putem e-mail adrese: vpsz@vpsz.hr ili na internetskoj stranici Visoke poslovne škole Zagreb www.vpsz.hr.

Image

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo