Sadržajno najizdašnijom ponudom na tržištu, Telemach donosi najveću vrijednost za novac svim novim i postojećim pretplatnicima, neovisno o postojanju ugovorne obveze
Korisnici mobilnih paketa START i TOP ubuduće će na raspolaganju imati dvostruko više podatkovnog prometa. Tako će korisnici START paketa umjesto dosadašnjih 3GB imati 6GB mobilnog prometa mjesečno, dok korisnike TOP paketa umjesto 20GB prometa unutar paketa očekuje čak 40GB – i to po istoj cijeni kao do sada. Unutar UNLIMITED paketa podatkovni promet ostaje neograničen, a upravo ovaj paket u segmentu pretplatnika i dalje ostaje vrijednosno i cjenovno najatraktivniji mobilni paket na tržištu.
S namjerom da korisnicima osigura najbolje korisničko iskustvo, Telemach kontinuirano ulaže u mrežnu infrastrukturu te unaprjeđuje usluge u skladu s njihovim potrebama. Dodatno obogaćeni mobilni paketi tako ostaju trajno dostupni svim korisnicima, neovisno o postojanju ugovorne obveze.
„Neovisno o tome je li riječ o novim ili postojećim korisnicima, svim našim pretplatnicima odlučili smo trajno omogućiti bezbrižnije surfanje te smo jedini na tržištu unutar postojećih paketa povećali količinu gigabajta - i to dvostruko, pri čemu je cijena paketa ostala ista. Temeljna prednost naših proizvoda je jednostavnost zbog čega nudimo manji broj paketa koji su svima razumljivi te su u skladu s onime što je korisnicima uistinu potrebno. Kod nas nema sitnih slova i dodatnih skrivenih troškova pa korisnici uvijek znaju što mogu očekivati“, izjavio je Damir Vrsajković, direktor razvoja proizvoda.
Mobilni paketi START, TOP i UNLIMITED svim novim i postojećim pretplatnicima omogućuju surfanje 5G brzinama bez dodatne naknade te neograničene minute i SMS poruke, dok UNLIMITED paket dodatno nudi i mogućnost korištenja jednog od vodećih svjetskih glazbenih servisa TIDAL, s pristupom više od 70 milijuna glazbenih i ostalih multimedijskih sadržaja.
Korisnici UNLIMITED paketa omiljenu glazbu mogu slušati neograničeno, uz vrhunsku kvalitetu i čistoću zvuka te bez ometanja izazvanih prikazivanjem reklama. TIDAL-ovi sadržaji dostupni su gdje god se nalazili, sa ili bez interneta i to putem pametnih telefona, tableta, računala, pametnih televizora ili pak Bluetooth uređaja.