Burger za kojim luduje svijet sada stiže s veganskim sirom
U suradnji s poznatim veganskim proizvođačem, Violifeom, koji je ovaj sir u listićima razvio posebno za Burger King® sendviče, fanovi Burger Kinga sada će moći uživati u punom okusu sendviča na biljnoj bazi uz pikantan okus Cheddara.
Novitet u BK ponudi, Violife sir kao alternativa mliječnom siru je 100% veganski, bez mliječnih proizvoda, bez soje, bez glutena, bez laktoze, bez orašastih plodova i bez konzervansa, a sastoji se od vode, kokosovog ulja, modificiranog škroba, škroba, morske soli, arome cheddara, ekstrakta masline i vitamina B12, dok narančastu boju dobiva od ekstrakta paprike i beta karotida.
Ovom inovacijom u ponudi, Plant-based obitelj s Burger Kingovog menija ponovo raste pa sada izbor plant-based BK proizvoda, složenih od 100% veganskih namirnica, čine
Ne zaboravite da u novim okusima možete uživati i ako niste vegan jer svi posjetitelji koji žele jelovnik obogatiti biljnim alternativama mogu bilo koju goveđu pljeskavicu u gotovo bilo kojem BK hamburgeru zamijeniti biljnom. Bezmesne pljeskavice koje je Burger King kreirao u suradnji s poznatim nizozemskim proizvođačem The Vegetarian Butcher™ napravljene su na 100% biljnoj bazi.
Burger Kingov novi partner u širenju ponude na biljnoj bazi, Violife Profesional, jedan je od globalnih lidera u razvoju i proizvodnji veganskih proizvoda, s više od 30 godina iskustva. Kao proizvođač ukusnih alternativa siru, omiljeni su izbor velikog broja vegana, vegetarijanaca i fleksitarijanaca u više od 50 zemalja diljem svijeta.
Bezmesna prehrana posljednjih godina postaje sve popularnija, a Burger Kingove inovacije u jelovnicima nastaju kao odgovor na rastuću potražnju u Hrvatskoj i u svijetu za bezmesnim alternativama i proizvodima bez životinjskih proteina ali i rezultat želje da obožavatelje Burger Kingovih kraljevskih okusa inspiriramo da isprobaju nove okuse koji su ujedno i bolji za okoliš.
Ponuda je dostupna u svim Burger King restoranima i putem Wolta i Glova!
U Burger Kingu smo nevjerojatno ponosni na naše inovativne dodatke meniju. Proširenje naše ponude biljnog podrijetla odražava našu predanost posluživanju raznolikog i inovativnog asortimana proizvoda, uz cilj da do 2030. dosegnemo 50% jelovnika bez mesa .
403 Forbidden