BMW /

serije 1 – postavlja standarde u kompaktnoj klasi

19.8.2013.
9:39
VOYO logo

Dvije godine od predstavljanja i unatoč sve brojnijoj konkurenciji, BMW serije 1 i dalje plijeni pažnju u kompaktnoj klasi zahvaljujući inovativnim i jedinstvenim rješenjima. To je jedini automobil u klasi sa stražnjim pogonom, jedini s automatskim mjenjačam s osam stupnjeva prijenosa i jedini s dvije linije opreme – Sport Line i Urban Line. Ovdje nije riječ o klasičnim paketima opreme, kakve nalazimo kod konkurentskih modela, već o ciljanim i pomno odabranim dizajnerskim elementima, bojama i naplacima koji predstavljaju dva različita karaktera u karoseriji istog automobila. Linija Sport Line svojim kontrastnim odabirom boja, sportskim kožnim upravljačem s crvenim prošivima, sportskim sjedalima i nizom drugih detalja dodatno naglašava tipično BMW-ove gene u seriji 1. Namjenjena je prvenstveno vozačima koji u automobilu žele prepoznati stav i odraz svoje dinamične osobnosti. S druge strane, linija Urban Line naglašava usmjerenost ka kupcima koji njeguju urbani način života te koji prate ili postavljaju trendove. Bez obzira na manje agresivan stav, serija 1 s linijom Urban Line spremna je u svakom trenutku pružiti jednak vozački užitak kao ona s linijom Sport Line. Razlika je jedino što njezini vozači rjeđe posežu za svom raspoloživom snagom, a uzbuđenja pronalaze u gradskoj vrevi umjesto u brzoj vožnji zavojitom cestom. Osim ove dvije linije opreme na raspolaganju je i osnovni model koji svatko može opremiti prema svojim željama. Pri tom treba naglasiti da su elementi linija opreme jedinstveni, tj. nije ih moguće kombinirati niti od osnovnog modela napraviti neku od linija. Osim pojavnosti i imidža koji dolaze serijski uz seriju 1 tu je i niz drugih stavaka opreme koju nije potrebno doplatiti.

Upravo je u tijeku kampanja s posebnim pogodnostima za BMW Serije 1. Više pogledajte na www.tomic.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poput, na primjer, uređaja Radio Professional sa šest zvučnika i informativnim TFT zaslonom u boji dijagonale 6,5 inča. Tu je i prekidač Driving Experience Control kojim se mijenja način rada motora, ovjesa i mjenjača. Može se birati između sportskog, komfornog i ECO PRO načina vožnje. Kako bi i u automobilu ostali povezani sa svojim najbližima, prijateljima ili poslovnim partnerima na raspolaganju je dodatna oprema iz kolekcije ConnectedDrive. Hands free, Bluetooth prijenos glazbe, pristup elektroničkoj pošti, Facebooku ili Twitteru samo su neke od mogućnosti koje nudi BMW serije 1. O globalnom uspjehu serije 1 dovoljno govori podatak kako je u prošloj godini ovaj model imao najveći rast prodaje u cijeloj BMW grupi. Prodano je ukupno 226.000 komada što je 30% više nego godinu ranije.

http://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=B7ZK6GtDx8v2tejlpWe84pdQzbtsWhuiWHhkhwE2sMP.Z7/fastid=lpmvwnjcqkfxakcobmnkpanruflf/stparam=naflqjhqsl
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu