Nakon nekoliko mjeseci tijekom kojih je radio na promjenama na gumbu Like, Facebook je objavio update koji iz temelja mijenja funkciju ovog gumba u onu koju je imao gumb Share, piše Mashable.
Naime, sada kada kliknete na Like, cijela vijest s naslovom, skraćenim uvodom i malenom slikom pojavit će se na zidu vašeg profila. Prije ove promjene pojavljivao se samo link na vijest na drugoj web stranici i često je bio nezamijećen od strane korisnika. Konkretno, to znači da bi zidovi vaših prijatelja uskoro mogli biti pretrpani linkovima na sadržaje s interneta.
Premda bi vas ova promjena možda trebala nagnati na to da dvaput promislite prije nego kliknete Like, jer će se pojaviti na vašem profilu i na newsfeedovima drugih profila, odnosno vaših prijatelja, ona bi u konačnici mogla koristiti izdavačima.
Facebook je sporo uvodio promjene u svoj Like i zaustavio je razvoj gumba Share. Glasnogovornica Facebooka Malorie Lucich rekla je za Mashable da će kompanija nastaviti pružati podršku za gumb Share, ali Like je "preporučeno rješenje". Ipak, Lucich je sve nazvala "testom" ne otkrivši detalje ove promjene.
Možda je promjena bila nužna. Korisnicima nikada nije bilo do kraja jasno da će Like funkcionirati drugačije od Sharea, te mnogi nikada nisu ni razumjeli što znači kada kliknu Like koji se nalazi uz neki sadržaj na internetu.
Uskoro bi tako klikanje na Like trebalo polučiti isti rezultat kao i klikanje na Share, a ovo bi u konačnici moglo dovesti i do boljeg korisničkog iskustva.
Lajkate li ovu promjenu?