'JELA SAM JEDNOM DNEVNO' /

Siromašna djevojka danas je milijunašica zahvaljujući poslovnom pothvatu

Image
Foto: TikTok

Savannah je nakon nekoliko neuspjelih projekata otvorila marketinšku agenciju

7.10.2024.
21:00
TikTok
VOYO logo

Savannah Jordan (27) imala je samo 18 godina kada je s ocem osnovala svoju prvu tvrtku pod nazivom "See Jane Go", koju je tada opisivala kao Uber za žene. Usluga vožnje zapošljavala je samo vozačice koje su vozile samo ženske klijente, a sve s namjerom kako bi iskustvo vožnje učinili sigurnijim. Nakon što je na kraju prodala svoju tvrtku, Savannah je krenula s prodajom medicinskih proizvoda. Okrenula se marketinškoj industriji, ali je ubrzo morala raditi skraćeno zbog pandemije.

Kad se s 22 godine razvela, jedva si je mogla priuštiti stanarinu. "Tada sam jela jednom dnevno kako bih doslovno mogla nahraniti svog psa", objašnjava Savannah koja se u roku od samo tri godine uspjela iseliti iz male garsonijere, a sve zahvaljujući sljedećem poslovnom pothvatu, piše The Sun.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ASTRONOMSKI IZNOSI /

Pet najskupljih razvoda u povijesti: Neka imena ipak niste očekivali

Image
ASTRONOMSKI IZNOSI /

Pet najskupljih razvoda u povijesti: Neka imena ipak niste očekivali

Od siromašne djevojke do bogatunke

Naime, Savannah je iskoristila svoje prijašnje poslovno i prodajno iskustvo i pokrenula vlastitu samostalnu marketinšku agenciju. Iskustvo prošlih uspjeha u raznim industrijama, pomoglo joj je da usmjeri druge tvrtke na pravi na put. I tako je nastala kreativna agencija WLF.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od njezina osnutka 2020. godine, tvrtka je ostvarila višestruki sedmeroznamenkasti prihod i narasla u tim od deset žena. Savannah smatra da je iskustvo koje je dobila pomoglo uspjehu njezinog poslovanja.

Također je savjetovala sve poduzetnike da daju prioritet strategiji, energiji, dosljednosti i proizvodnji kada tek počinju: "Ono što smo učinili prilično je veliko, ali također nije bilo slučajno. Sve što smo radili kako bi razvijali naš posao radili smo planski, uključujući i strategije koje smo koristili tim povodom. Mi smo tretirali naše poslovanje kao marketinški i prodajni alat", rekla je Savannah.

Također, razvila je vlastiti brend kroz angažman na društvenim mrežama, a platformu koristi za dijeljenje marketinških savjeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE OVAJ VIDEO: Skupljači nahrlili u šume: Mora bit zdrav, bez crva i na legalnom mjestu da bi dobili novac

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo