Taj su obrazac otkrili autori studije sa Sveučilišta u Bristolu u Engleskoj nakon što su analizirali sedam milijardi riječi u preko 800 milijuna poruka na Twitteru.
Stručnjak sa sveučilišta u Bristolu za umjetnu inteligenciju Nello Cristianini s kolegama je analizirao anonimne poruke na Twitteru u 54 velika britanska grada u razdoblju od 4 godine i razvrstao ih je prema 73 pokazatelja povezana s različitim stilovima razmišljanja.
Studija, objavljena u znanstvenom časopisu Plos One, otkrila je kako korisnici između 5 i 6 sati ujutro koriste najveći udio riječi povezanih s logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.
(FOTO: Pixabay)
Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulzivan, ali i više društven. Između 3 i 4 sata ujutro objave nam postaju više egzistencijalne prirode, i izražene emocije su daleko manje pozitivne.
''Analiza medijskih sadržaja, ako je učinjena ispravno, može nam pružiti vrijedne informacije o društvenim i biološkim znanostima. Mi i dalje pokušavamo naučiti kako iskoristiti najviše od toga'', rekao je koautor istraživanja Stafford Lightman.
Zaključno, studija je pokazala kako se korištenje jezika mijenja snažno i predvidljivo u skladu s dnevnim ciklusom tijela, te se uklapa u razlike u neuronskim aktivnostima našeg mozga, metabolizma i razine hormona.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!