'Mjesečnica je normalna pojava, pa bi i njihov prikaz trebao biti.' Vodeći britanski brend za higijenske proizvode za žene, razbija tabue prikazujući pravu menstrualnu krv u svom novom oglasu, umjesto zloglasne 'plave tekućine'.
Reklama u trajanju od 20 sekundi pokazuje ruku koja ulijeva crvenu tekućinu na higijenski uložak, nakon čega se vidi žena pod tušom kojoj niz noge curi krv. Video također pokazuje ženu koja uživa u bazenu na napuhancu u obliku uloška, a muškarac kupuje uloške.
Bodyformova kampanja, #bloodnormal, pokušava 'normalizirati' menstruaciju. Istraživanje, pod nazivom Period Taboo, provedeno na 10.017 muškaraca i žena, otkrilo je da 74% od njih želi vidjeti realno prikazivanje mjesečnice u oglasima.
"Bili smo toliko zaprepašteni rezultatima našeg istraživanja da smo javno obećali da nećemo šutiti oko mjesečnice", izjavio je za Independent Traci Baxter, voditelj marketinga u Bodyformu.
"Mi ostajemo predani prikazivanju mjesečnice u svakodnevnom životu, istinito i iskreno. Zajedno možemo normalizirati krvarenje", rekao je Baxter.
Pročitajte još:
- Instruktorica joge objavila snimku na kojoj vježba za vrijeme mjesečnice i šokirala javnost
- Ne smije biti tabu: o mjesečnici trebaju učiti i dječaci i djevojčice
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!